Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 24. august 2008

Noen på Holmlia, driver å søker på 'erik ribsskog toro'. Toro er Thor Arild Ødegård, fra Rimi Bjørndal. (In Norwegian).

Magnify User (blogger)

24th August 2008 09:05:02



VISITOR ANALYSIS

Referring Link

http://www.hip-hop.no/showthread.php?p=600485#post600485

Host Name

062016205251.customer.alfanett.no

IP Address

62.16.205.251 [Label IP Address]

Country

Norway

Region

Oslo

City

Oslo

ISP

Oslo - Holmlia Norway

Returning Visits

0

Visit Length

3 hours 38 mins 34 secs

VISITOR SYSTEM SPECS

Browser

MSIE 7.0

Operating System

Windows Vista

Resolution

1024x768

Javascript

Enabled

Navigation Path

Date

Time

WebPage

24th August 2008

00:58:37

www.hip-hop.no/showthread.php?p=600485#post600485
www.johncons-mirror.blogspot.com/

24th August 2008

01:05:17

www.johncons-mirror.blogspot.com/
johncons-mirror.blogspot.com/search/label/%27mafian%27

24th August 2008

01:08:04

johncons-mirror.blogspot.com/search/label/%27mafian%27
johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Elisabeth%20Falkenberg.%20Butikksjef%20Rimi.

24th August 2008

01:08:23

www.johncons-mirror.blogspot.com/
johncons-mirror.blogspot.com/search/label/%27mafian%27

24th August 2008

01:09:00

www.hip-hop.no/showthread.php?p=600485#post600485
www.johncons-mirror.blogspot.com/

24th August 2008

01:09:32

www.google.no/search?hl=no&q=erik ribsskog&meta=
johncons-mirror.blogspot.com/

24th August 2008

02:05:12

www.hip-hop.no/showthread.php?t=20595&page=10
www.johncons-mirror.blogspot.com/

24th August 2008

02:37:28

www.hip-hop.no/showthread.php?t=20595&page=11
johncons-mirror.blogspot.com/2008/08/e-post-til-sivilombudsmannen-arne.html

24th August 2008

02:38:36

johncons-mirror.blogspot.com/2008/08/e-post-til-sivilombudsmannen-arne.html
johncons-mirror.blogspot.com/2008/08/enda-mer-hip-hopno-in-norwegian_24.html

24th August 2008

02:39:40

johncons-mirror.blogspot.com/2008/08/enda-mer-hip-hopno-in-norwegian_24.html
johncons-mirror.blogspot.com/2008/08/hvorfor-jeg-ikke-har-ftt-blogger.html

24th August 2008

03:06:53

www.hip-hop.no/showthread.php?t=20595&page=11
johncons-mirror.blogspot.com/2008/08/e-post-til-sivilombudsmannen-arne.html

24th August 2008

03:07:55

johncons-mirror.blogspot.com/2008/08/e-post-til-sivilombudsmannen-arne.html
johncons-mirror.blogspot.com/2008/08/en-dust-p-internett-driver-kdder-in.html

24th August 2008

04:26:20

www.google.no/search?hl=no&q=erik ribsskog toro&meta=
johncons-mirror.blogspot.com/2008/08/hvilke-rimi-butikker-jeg-har-jobba-i-in.html

24th August 2008

04:37:11

www.google.no/search?hl=no&q=erik ribsskog toro&meta=
johncons-mirror.blogspot.com/2008/05/facebook-samtale-david-hjort-in.html

Top of Form



Display Page URL not Title

Bottom of Form






PS.

Da Toro, eller Thor Arild, ble ansatt, på Rimi Bjørndal, i 1996, var det vel, så var det ikke butikksjefen, Kristian Kvehaugen, som hadde jobbintervjuet.

Det er mulig han var på ferie, eller noe, og at det her var sommeren 1996.

Det er mulig.

Det var i hvertfall de assisterende butikksjefene der da, jeg og Irene Ottesen, som hadde jobbintervju, med Thor-Arild.

Jeg likte ikke Thor-Arild så bra, må jeg innrømme, etter jobbintervjuet.

Men Irene likte Thor-Arlid.

Hun sa at Thor-Arlid var flink med mennesker.

Det kunne hun se, fordi Thor-Arild smilte så fint, under jobbintervjuet.

Så det ble til at vi ansatte han da.

Vi trengte vel folk og.

Så det var det jeg husker fra jobbintervju, med Thor-Arild, på Rimi Bjørndal, i 1996, var det vel.

PS 2.

Så var det ran, av all tobakken, på Rimi Bjørndal, en natt til søndag, eller noe, i 1997.

Og da var rutinen sånn, at nøkkelen til røyk-safen, lå bare i en skuff, på kontoret, på Rimi Bjørndal.

Men, den skulle ha ligget i safen.

Og jeg mener Irene hadde en sånn rutine, at hun pleide å legge den i et kassaskrin, på slutten av dagen.

Men, på lørdagene, på Rimi Bjørndal, på den her tiden.

Da skulle leder telle tippekassa, og slå inn fire kassaoppgjør, på PC-en.

Og det var ofte diff, så det var veldig stressende.

Og ofte klagde folk at de ville hjem.

Og alle skulle egentlig gå samtidig ut, av butikken, ettersom det minsket risikoen for ran osv.

Så det var mye mas, etter stengetid, for de som hadde ledervaktene der.

Men jeg mener å huske, i underbevistheten min, at i alt maset den lørdagen, dagen før ranet.

Så var det ekstra masete den dagen synes jeg.

Det var sånn, at jeg så at den røyksafe-nøkkelen lå, som den pleide å gjøre vel, i den skuffen på kontoret, rimelig skjult av noen fakturaer osv.

Men jeg hadde det i bakhodet, å få den oppi et kassaskrin, selv om det ikke var noe fast rutine, men jeg huska at Irene pleide å prate om det.

Men så lagde vel Gry kanskje, eller noen andre der, noe ekstra spørsmål til meg om oppgjøret osv.

Hele kontoret var fullt av folk, som skulle vite om kassa stemte på PC-en osv.

Og da mener jeg, at jeg dro fram den nøkkelen såvidt, nøkkelen til røyksafen.

Men, mens jeg slo inn et oppgjør, så mener jeg å huske, i underbevistheten, noen glimt, av Toro, som dytta nøkkelen tilbake under fakturaene igjen.

Det er i hvertfall sånn jeg mener å huske det nå.

Men det var så mye mas, så jeg tenkte ikke mer på nøkkelen da.

Men de ringte, og vekte meg, mandag morgen.

Og da begynte David Hjort, som også jobba der da, og prate om Muhammed, som bodde på Bjørndal, at han hadde vært i butikken, før stengetid, lørdagen.

Og det stemte, han stod ved frukta, i en halvtime, eller noe.

Uten noen forklarlig grunn, må man vel si.

Og den siste timen før stengetid, på Rimi Bjørndal, er rimelig hektisk, så det å høre med han, hva han gjorde der da, tok mye av konsentrasjonen min, den siste timen, husker jeg.

Irene hadde vel sagt noe om, at han var uønsket i butikken, grunnet noe stjeling eller ran da.

Så jeg tror han ikke egentlig hadde lov å handle der, i hvertfall ikke i månedene før det her.

Dette er han Muhammed, som også handla på Rimi Bjørndal, da jeg jobba på Bjørndal, fra 2002 til 2003.

Og da var han plaga av, at han var blitt skutt i beinet, var det vel.

I hvertfall hadde han blitt skutt.

Men jeg skjønte ikke helt hvordan han hadde klart det.

Men det er mulig at miljøet på Bjørndal, hadde blitt litt tøffere, fra jeg jobba der første gang, som butikksjef assistent, fra 1996 til 1998, og til jeg jobbet der som låseansvarlig, ved siden av studier på HiO ingeniørhøyskolen, fra 2002 til 2003.

Det er mulig.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter