Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 24. august 2008

Noen driver å sprer stygge løgner om meg osv. (In Norwegian).

#227

Today, 01:21

Frame1

Quote:

Frame2og jeg fleiper ikke nå folkens! bare så det er sagt.




geirove



View Public Profile



Send a private message to geirove



Find all posts by geirove



Add geirove to Your Buddy List


#228

Today, 01:24

Frame3

Quote:

Frame4Det er ikke sant i det hele tatt.

Jeg skal faen meg gå til rettsak mot deg hvis jeg får kontroll.

Erik Ribsskog




johncons



View Public Profile



Send a private message to johncons



Find all posts by johncons



Add johncons to Your Buddy List


#229

Today, 01:31

Frame5

Hvor har du fått de løgnene fra?

Er derfor myndighetene ikke hjelper meg, fordi folk i Norge driver å sier sånne ting?

Det er løng fra ende til annen.

Jeg har aldri gjort noe sånt.

Erik Ribsskog




johncons



View Public Profile



Send a private message to johncons



Find all posts by johncons



Add johncons to Your Buddy List


#230

Today, 01:32

Frame6

Quote:

Frame7Meg??? hvorfor meg?? jeg gjorde ett googlesøk og da kom det opp noe sykt.
hvis det ikke er sant er det jo helt forjævlig for din del.
jeg er bare bekymret for småkidsa her inne jeg.




geirove



View Public Profile



Send a private message to geirove



Find all posts by geirove



Add geirove to Your Buddy List


#231

Today, 01:36

Frame8

Quote:

Frame9Fordi det er du som skriver det.

Du kan ikke gå videre med anonyme beskyldninger.

Hvis du skal komme med sånne beskyldninger, så må du si hvor du har det fra.

Og det er ikke sant i det hele tatt.

Det er en Google hat-blogg, som noen jeg ikke vet hvem er, har satt opp, men det er bare piss, det er ikke noe sant i det hele tatt.

Og de folka tørr ikke å si navnet sitt engang.

Så hva det er, det veit jeg ikke.

Men jeg mistenker at det kan være noen av damene, fra Arvato/Microsoft, som har vært under kontoll av mob, og blitt brukt som horer, og ikke vil at saken skal komme ut, og derfor prøver å ødelegge navnet mitt.

Jeg sier ikke at det er sånn, men jeg mistenker at det kan være sånn.

Jeg vet ikke hvem det er som står bak de ryktene, så det skulle jeg gjerne visst.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog






http://www.hip-hop.no/showthread.php?p=600569&posted=1#post600569

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter