Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 24. august 2008

Hva skjedde med hun Emelie Wallin på Arvato/Microsoft? (In Norwegian).

#250

Today, 05:48

Frame1

Det som skjedde med hu dama der da, i Arvato-firmaet.

Det var en svensk dame, som het Emelie Wallin.

Veldig pen dame, omtrent som hun prinsesse Madeleine, eller penere, må man kanskje si.

Det som skjedde var at hun var først under kontroll av en ire, i firma, i 60-årene, som fortalte henne hvor hun skulle sitte osv.

(Det er noe jeg har kommet på etter jeg slutta der, i underbevistheten, at jeg huska det.

Jeg ble ganske trakassert der, så jeg var ikke helt med hele tida).

Så, ble hun borte de siste 6 ukene jeg jobba der.

Dette her var to år siden, i oktober.

Så ringte noen, og sa til team-leader Line Slettvold, at hvis noen ønsket å vite hvorfor Emelie var syk, så måtte de ringe henne.

Men jeg hadde ikke telefonnummeret hennes.

Så jeg ringte ikke.

Men etter en uke eller to, så spurte jeg team-leader Line Slettvold, hvordan det gikk med Emelie.

Og da svarte ikke engang hun Line.

Så gikk det et par-tre uker til, og da dro hun andre team-leaderen med seg en jente, som så nesten ut som hun Emelie, og plasserte henne på en stol der, i et par minutter.

Hun dreiv og tok meg på skuldra, som hun Emelie gjorde en gang, av en eller annen anledning.

Men jeg tror ikke det var hun Emelie, fordi hun kjente ikke igjen han iren.

Hun sa ikke Michael om han iren.

Hun sa bare 'han'.

Og hun jenta synes jeg så yngre ut enn hun Emelie.

Og jeg har også prøvd å kontakte henne på Facebook, etter at jeg ble konstruktivt oppsagt, fra Arvato/Microsoft.

Men jeg er ikke sikker på om det er henne, for jeg fikk telefonnummerne, og ringte, men stemmen høres ikke like ut, som da hun jobba på Arvato/Microsoft.

Så om det er noe 'people snatchers', eller noe, som har vært i firma.

Hva vet jeg.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog



johncons

View Public Profile

Send a private message to johncons

Find all posts by johncons

Add johncons to Your Buddy List




http://www.hip-hop.no/showthread.php?p=600620&posted=1#post600620

PS.

Her er link til en e-post som jeg sendte til den svenske ambassaden i London, angående de her problemene:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/08/e-postpurring-til-den-svenske.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter