Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 24. august 2008

Myndighetene i Norge er tafatte. (In Norwegian).

#268

Today, 21:08

Frame1

Quote:

Frame2Jeg driver ikke å flykter hele tiden.

Jeg har bodd i Liverpool i tre år nå.

Jeg er egentlig fra bondelandet, må man nesten si, nord i Vestfold.

Jeg skjønner ikke hva det mafia-greiene går ut på egentlig.

Så jeg tenkte jeg kunne dra til utlandet, og ringe politiet, fra utlandet, og så rydde opp i det greiene som foregikk.

For jeg stolte egentlig ikke på myndighetene i Norge, siden det viste seg at det var noe mafia-greier som foregikk.

Men jeg har aldri lest noe i avisa, at det er noe mafia-greier i Norge.

Så derfor stolte jeg egentlig ikke så mye på politiet.

Men jeg ville gjerne rydde opp i det her.

Så da var planen min, å dra til utlandet, og så få tak i de i politiet, som hadde med mafia osv. å gjøre, og så få rydda opp i det her.

Og jeg har ringt Kripos, (som Dørum sa på nyhetene i 2004, var de som hadde med organisert kriminalitet osv. å gjøre).

Men Kripos vil ikke 'spille ball', eller hva man skal si.

De bare avviser henvendelsene mine.

Så da er det egentlig ikke så mye jeg kan gjøre, når myndighetene i Norge, er så tafatte og avisene ikke skriver om hva som skjer.

For da er det ikke mulig for meg, å vite hva som egentlig foregår, og hva man kan gjøre med det.

Jeg vet ikke hva det mafia-greiene går ut på, jeg har bare overhørt flere ganger, på Rimi Bjørndal etc., at jeg er forfulgt av noe mafia.

Og jeg ble forsøkt skutt på gården til onkelen min, i Kvelde, i Larvik, i 2005, så det mistenker jeg også har med dette å gjøre.

Jeg har også skrevet en bloggpost, hvor jeg skriver mer om hva jeg vet om dette.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er den bloggposten, hvor jeg skriver hva jeg vet:

http://johncons-mirror.blogspot.com/...overnment.html




http://www.hip-hop.no/showthread.php?p=600914&posted=1#post600914

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter