Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. desember 2008

E-post til UD med spørsmål om råd om hva jeg skal gjøre når britiske myndigheter tuller med meg. (In Norwegian).




Google Mail - Påminnelse/Fwd: Til Roy L. Johansen, svar på brev fra 27. november.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Påminnelse/Fwd: Til Roy L. Johansen, svar på brev fra 27. november.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Dec 10, 2008 at 8:12 PM




To:
post@mfa.no






Hei,



jeg sender denne på nytt siden jeg ikke har fått noe svar med en gang.



Det er fordi at jeg har noen spørsmål også, som skulle vært med i den

første e-posten.



Altså, britisk politi, og IPCC og the Home Office de driver og tuller

med meg, i forbindelse med den

saken jeg har mot Bertelsmann Arvato's Microsoft-aktivering.



Politiet kaller meg 'Miss' i brev, de sender meg til feil

institusjoner istedet for å etterforske, de lyver og sier

at Citizens Advice Bureau, som de sendte meg til, er en del av

myndighetene, mens det er en veldedighet.



De bruker falske e-postadresser i korrespondansen med meg, politiet

returnerer ikke telefoner,

De kaller dokumenter jeg ga dem, (kopier av dokumenter jeg ga

ambassaden for 'found property',

når de leverte dem tilbake, og kaller meg 'Miss' på brevet.



Og de sa at de bare kikket øverst i bunken av dokumenter, og i midten

av bunken og litt på bunnen av

bunken, men at det var bare dokumenter som hadde med jobb å gjøre, så

de kunne ikke bruke de til

noe etterforskning. Jeg lurer på om det var løgn, siden de kallte det

'found property', da de leverte det

tilbake og også kallte meg 'Miss'.



Og IPCC, som jeg anmeldte politiet til for dette og mer. De har ikke

svar på e-poster siden mars. Og

heller ikke returnert telefoner, etter at jeg ringte de på den tiden.



Og the Home Office, de later som at de ikke forstår noe av dette. De

sier at IPCC har litt 'backlog', men

det er tydelig at IPCC dekker over for feil politiet har gjort.



Så jeg blir tullet med av britiske myndigheter og ambassaden sitter

bare å ser på.



De må være innvolvert mistenker jeg nå, siden de ikke engang klarer å ringe meg.



(Er dette noe med hun svenske dama, Emelie Wallin, som forsvant fra

jobb på Arvato i 2006?).



Har ambassaden gjort noe galt, siden de ikke engang ringer meg, enda

UD har instruert de

om dette flere ganger siden 2006?



Er det ikke meningen at ambassaden skal hjelpe norske borgere?



Her blir jeg tullet med av britiske myndigheter.



Har ambassaden gjort noe form hestehandel med britene?



Hva synes dere i UD at man bør gjøre hvis man blir tullet med av

britiske myndigheter på den

måten som jeg blir nå?



Jeg husker da det var en tsunami i Thailand, i 2004.



Da fikk UD klager, at de ikke brydde seg om de nordmennene som var

uten pass osv., i Thailand.



De måtte få svenske pass, husker jeg at det var om på nyhetene.



Alle var oppgitte over at norske myndigheter ikke hjalp eller brydde

seg om, tilsynelatende, norske

folk.



Er det det samme jeg har blitt utsatt for nå?



At myndighetene i Norge, dere og ambassaden i London, ikke bryr seg om

norske folk?



Er dere en gjeng med landsforædere dere i UD og i ambassaden lurer jeg.



Hva har dere å si til dette, hva skal jeg gjøre i forbindelse med

problemene med at

britiske myndigheter tuller med meg?



Med hilsen



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2008/12/8

Subject: Til Roy L. Johansen, svar på brev fra 27. november.

To: post@mfa.no





Hei,



jeg viser til brev fra dere, fra 27. november, som jeg mottok i dag.



Du skriver, at ambassaden ikke har noe med de problemene som var på

Microsoft sin Bertelsmann

Arvato-drevne skandinaviske produktaktivering, i 2005 og 2006.



Men at jeg må kontakte britisk politi.



Noe jeg gjorde, etter møter med ambasaderåder i London, og også over

telefon fra fra Liverpool.



(Det virker som at nordiske damer, som jobba for Bertelsmann, (som

hjalp nazistene under krigen,

med å trykke propaganda, og nå sponser jødiske spionorganisasjoner).



Det virker for meg som at nordiske damer som jobbet for Bertelsmann,

ble gjort til horer.



Og nordmenn måtte ta telefoner på tre skandinaviske språk, og det

måtte ikke de andre skandinavene.



Og det ble brukt ulovlige ledelsesmetoder. (Og det var mye mobbing fra

sjefer der, mot meg og andre).



Og det som skjedde etter at jeg kontaktet britisk politi, er at jeg

har blitt bare mobbet og 'kødda' med,

av dem.



Og da må ambassaden hjelpe, mener jeg, når britiske myndigheter kødder

med norske statsborgere.



Så den ambassaden er en skam for Norge, mener jeg, siden de ikke leer

en finger for å hjelpe norske

statsborgere, som jeg mener må være deres jobb å gjøre.



Og dere i UD, hvorfor skriver dere nå, og ikke for et år siden, da jeg

kontaktet dere to ganger, uten å

få svar.



Og hvorfor skriver ikke ambassaden nå?



Det er tydelig at de har gjort noe galt, vil jeg si, siden de ikke

skriver enda UD har beordret dem å gjøre,

flere ganger.



Det er tydelig at noe som har foregått på Bertelsmann sin

skandinaviske Microsoft-aktivering, blir

forsøkt dekket over, vil jeg si.



Siden jeg blir køddet med av både britiske og norske myndigheter, enda

som man se i dokumentene

som ambassaden har fått orginalene til, så har jeg bevis på dette, at

jeg har blitt 'køddet' med, både

i jobben på Microsoft-aktiveringa, (jeg ble mobbet halvveis ihjel

omtrent, og medarbeiderne ble behandlet

som slaver der, må man vel si).



Og jeg har også gitt dem dokumenter som viser at jeg blir kødda med av

britisk politi, og kallt 'Miss' osv.



Det viser at de ikke har noen respekt for norske statsborgere.



Og det er fordi, at ambassden ikke står opp for norske borgere i

Storbritannia, vil jeg si.



Når ambassaden ser at Microsoft fra USA, og Bertelsmann fra Tyskland

og politiet i Storbritannia, er involvert,

da løper ambassaden å gjemmer seg.



Og det er for dårlig mener jeg.



Dem ofrer norske statsborgere da, og bryr seg ikke om de blir brukt

som slaver av utenlandske firma,

eller om de blir kødda med av utenlandsk politi.



Og det er en skam, mener jeg.



Så sånn er det.



Med hilsen



Erik Ribsskog








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter