Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. desember 2008

Vi driver å prater litt stygt om jødene vi. Jeg og en som heter Trond Halvorsen. (In Norwegian).

Trond Halvorsen said...
Det er jødiske Silverstein som er hovedmannen bak 11. september. Alle jøder er med på oppdekkingen. Noen jøder skylder på Sionister for å gi inntrykk av at ikke alle jøder er med på konspirasjonene, men kun "Sionistene".

Det er krig og drap det dreier seg om.

"Jews are behind the wars" sa jødiske Mel Gibson når han liksom var "full". Og han beklaget på det sterkeste når han var edru. Som om det var farlig å si sannheten.

Mel Gibson vet veldig godt at Silverstein rev ned byggene sine 11. september, men han har ikke tenkt til å fortelle noe om det.

Mel Gibson måtte fjerne noe fra filmen hans om Jesus, fordi han var redd for at jøder skulle hjem til ham og drepe ham.

I det ene øyeblikket er jødene maktesløse roboter som blir ført inn på tog i den tro at de skal bli ført på jobb. I det andre øyeblikket er de farlige for den store Hollywood regissøren... Han kan ikke si et skeivt ord før han blir drept...

Silverstein tegnet en forsikring mot terrorangrep 6 uker før 11. september. Det er et plantet spor for å gi inntrykk av at penger er motivet.

Holocaust er skapt for at vi skal synes synd på jødene, for å gi inntrykk av at de er ofre, for at det skal være tabu å si noe negativt om jøder.

Vi blir hjernevasket av jøder daglig:

Presidents and/or owners:

Jew - CBS - William S. Paley, Leslie Moonves
Jew - NBC - Jeffrey Zucker
Jew - ABC - Stuart Bloomberg and George W. Bodenheimer
Jew - ABC News - David Westin
Jew - CNN - Gerald Levin, Reese Schonfeld (co-founder)
Jew - FOX - Gail Berman, Rupert Murdoch
Jew - MBS - Ronnessen
Jew - Daily News - Maxwell, real name Hoch
Jew - US News - Zuckerman

Jew - New York Times - Sulzberger
Jew - BBC - Michael Ian Grade, Mark Thompson
Jew - Sirius Satellite Radio - Mel Karmazin, Scott Greenstein
Jew - ITV - Murdoch, Grade
Jew - Paramount Pictures - Bradley Alan Grey
Jew - 20th Century Fox - Sherry Lansing
Jew - News Corporation - Peter Chernin
Jew - Columbia Pictures - Kaufman
Jew - Warner Brothers - Barry M. Meyer
Jew - Clear Channel - Lowry Mays, Andrew Levin

Jew - Warner Co - Martin S. Davis
Jew - Dreamworks - Spielberg
Jew - Walt Disney Television, Touchstone Television, Buena Vista Television - Micheal D. Eisner
Jew - VIACOM - Sumner Murray Redstone, real name Rothstein
Jew - MTV - Murray Rothstein
Jew - Nickelodeon - Murray Rothstein
Jew - Universal Pictures - Stacey Snider
Jew - Universal Studios - Ron Meyer

10 December 2008 14:32


johncons said...
Hei,

ja, dette er jo ikke så politiske korrekte temaer.

Men jeg blåser litt i det nå.

Det med 11. september, er vel velkjent, og fler og fler begynner vel å skjønne at noe var galt.

Men, jeg lurte på et par ting, hvis det er lov å spørre.

Du sier Siv Jensen er jøde, er det fleip eller?

Hvordan kan man vite det liksom.

Men men.

Og en annen ting.

Hva er agendaen til sionistene, eller jødene da?

Har du hørt om dette med Hams forbannelse?

Jeg jobbet for Bertelsmann i Liverpool, på den skandinaviske Microsoft-aktivering, i 2005 og 2006.

Norske folk måtte svare på samtaler på tre språk på minste lønn, mens andre bare hadde et språk med samme lønn.

Norske (lyshårede) damer gråt hele tida der, og unge damer, nordiske damer ble plutselig syke, eller 'syke' i månedsvis, eller forsvant.

Politiet gjør ikke noe, og ikke norske myndigheter heller.

Men men.

Bertelsmann publiserte mye av nazistenes propaganda i Tyskland under 2. verdenskrig.

Nå har jeg lest på nettet at de sponser jødiske spionorganisasjoner.

Kan agendaen til jødene være en krig mot norske folk, evenuellt nordiske folk/norrøne folk.

Og at norrøne folk har Hams forbannelse?

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/10/her-er-om-at-siv-jensen-var-p.html#comments

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter