Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. desember 2008

Facebook-message to my cousin Rahel Savoldelli.


Hi
Rahel,



Between
Rahel
Savoldelli

and
You



 





Erik
Ribsskog



Today
at 12:57pm



now
I haven't got anything more to do with your mother.

Since she
don't care if I haven't even got my clothes or papers from school
etc., here in Liverpool.

And I haven't got anything more to do
with Martin, since he has been forging my tax-return, writing his
name, and his income, on my tax-return.

And I haven't got
anything more to do with my sister, since she don't want to be my
friend on Facebook.

And she is lieing and saying that her
steph-brother Viggo is a gigolo, in the USA, and that me and my
sisters father, Arne Mogan Olsen, abused her as a child.

Christell
says Viggo's not a gigolo and my father says he didn't abuse my
sister.

So I dont deer to have anything to do with my
sister.

Axel, I think have to many friends who are criminals
etc., so I don't think it's smart for me to have anything more to do
with him, after what has been goving on, but I'll have to contact him
about this I guess, even if he isn't like an open person, towards me,
so I don't really know how to deal with him, since I don't know how
his situation is.

I was wondering how to deal with you.

You
are a famous actress etc., as far as I've understood.

But you
don't seem interested in helping me at all, with answering questions
that I'm wondering about etc., to do with the familiy etc.

And
to do with my clothes and documents in Norway.

So I thought
that we maybe just should agree on not having anything more to do
with eachother, like the situation is between your mother and
me.

Maybe we should talk about this on the phone, if you
want.

I like to have clean lines.

Since you were in my
mothers funural, and tried to comfert me there, and explaining that I
should go first into the church and things like that, so then I
thought I'd contact you about this.

So I'm contacting you on
Facebook, since I've only got your phone-number in Berlin, and not in
Argentina.

Erik







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter