Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. desember 2008

E-post til Spesialenheten angående manglende svar mm. (In Norwegian).




Google Mail - Dine mails til Spesialenheten










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Dine mails til Spesialenheten











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Dec 10, 2008 at 7:36 AM




To:
Espen.Krogh@spesialenheten.no






Hei,



jeg har ikke fått noe svar på denne e-posten så jeg sender en purring.



Jeg tenkte også på den e-posten din nå.



Du skriver 'mails', og ikke 'mailer' eller 'e-poster'.



Er det noe 'tulling' med at jeg er i England?



Hvis du lurer på det, så er det fordi at jeg overhørte da jeg jobba på

Rimi Bjørndal, i 2003,

at jeg var forfulgt av noe 'mafian'.



Som dem sa.



Og det har jeg ikke fått noe hjelp med av politiet i Norge, eller noen

andre myndigheter.



Jeg har aldri vært kriminell, og jeg aner ikke hva det mafia-greiene er.



Så i tillegg til den klagen om dokumentfalsk, så sier jeg fra om

dette, så kan dere ikke late som

at dere ikke visste det.



For dere oppfører dere som noe jævla nissepoliti i noe jævla

nisseland, så da sier jeg bare

at dere får prøve å skjerpe dere litt.



Så sånn er det.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2008/12/5

Subject: Re: Dine mails til Spesialenheten

To: Espen Krogh <Espen.Krogh@spesialenheten.no>





Hei,



som jeg har opplyst til Rustad og flere hos dere, så bor jeg i Storbritannia.



Men vi kan jo ta et telefonmøte kanskje.



Men, politiet i Tønsberg, sier at det er umulig å finne gjerningspersonen.



Men, det var bare å ringe Skatt Sør, så så man det, at det var onkelen min.



(For onkelen min hadde skrevet under på den forfalskede selvangivelsen).



Så det må jo være kriminellt udugelig, og jeg mistenker at det må være noe

iforbindelse med noe 'cover up', siden alle myndighetene i Norge bare 'fucker'

med meg.



Så det er min mening om dette.



Nå driver jo dere hos Spesialenheten og kødder også, sånn som jeg ser det.



Så dere er vel med på køddinga dere og, kan jeg tenke meg.



For det er ikke mulig å få advokat, eller noe, i det jævla

kommunist-møkkalandet,

så da er det ikke så mye jeg får gjort med den her køddinga fra myndighetene.



Så sånn er det.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog



2008/12/5 Espen Krogh <Espen.Krogh@spesialenheten.no>:

> Hei Erik

>

>

>

> Vi har mottatt flere mailer fra deg som gjelder Skatt sør. Det vises og til

> din mail 5.11.08 hvor du klager på at politiet har henlagt en sak.

>

>

>

> Spesialenheten etterforsker straffesaker mot ansatte i politi og

> påtalemyndigheten.

>

>

>

> Klager på henleggelse av saker rettes til statsadvokaten i det distriktet

> saken har vært behandlet. Klager på politiets opptreden behandles av

> Politidirektoratet.

>

>

>

> Dersom du mener at politiet har opptrådt på en slik måte, at du vil

> straffeforfølge dette, trenger vi en utdyping av dette gjennom et møte med

> deg.

>

>

>

> Vi imøteser et svar så rakst som mulig

>

>

>

> mvh

>

>

>

> SPESIALENHETEN FOR POLITISAKER

>

> __________________________________

>

>

>

> Espen Krogh

>

> Spesialetterforsker

>

> Etterforskingsavdeling Øst-Norge

>

> Tlf. 62 55 61 32

>

> www.spesialenheten.no

>

>

>

>

>

> P Please consider the environment before printing this email

>

>








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter