Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 16. mai 2020

Min tidligere klassekamerat, (som var innflytter), Sten Rune Nilsen, (i hvit jakke), lengta fælt, etter å få seg lappen, (kan det virke som)


https://mediaarkiv.vestfoldmuseene.no/fotoweb/archives/5017-Berger-Museum/Indekserte%20bilder1/NJM%20BergerFI%200051.tif.info#c=%2Ffotoweb%2Farchives%2F5017-Berger-Museum%2F

PS.

Jeg, (eller vårt slektsfirma Strømm Trevare), hadde forresten, en blå traktor, borte på Sand/Roksvollshøgda, som jeg kunne råne litt rundt i, som gutt.

(Dette var en traktor, som min far vel brukte, som jekk.

For å kjøre tre-materialer, (som ble lagret under grønne presenninger utendørs), inn på verkstedet.

For å si det sånn.

Og det er mulig, at min far, også brukte denne traktoren, til å måke snø, om vinteren.

Noe sånt).

Og jeg var også vant med, å få styre/kjøre, min fars cabin-cruiser, (som var en av de raskeste båtene på fjorden), på midten av 70-tallet.

(Sånn at noen tvillinger, som var et par år eldre enn meg, (og som var med i båten, sammen med sin far, som var vår nabo, i Hellinga), ble litt misunnelige, og begynte å dramatisere/varsle.

Må man vel si).

Og jeg kjørte også en del på fjorden, med min fars samboer sin Askeladden-båt, på midten av 80-tallet.

(Noe jeg vel har skrevet om, i Min Bok.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Han Kenneth Nerby, (i gul jakke).

(Som også var vokalist i Berger-bandet Ingenting.

For å si det sånn).

Var visst forresten han, som tok møydommen, til min yngre søster Pia.

På en slalomtur, (i regi av en av de lokale idrettsforeningene), til Hemsedal, (eller noe lignende).

(På midten/slutten av 80-tallet.

Var det vel).

Så sånn var visst det, (ifølge Jens 'Jensemann' Christiansen, sommeren 1988 vel).

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Kenneth Nerby har levd i pillerus, siden 90-tallet:


https://www.tv2.no/nyheter/9516407/

PS 4.

Det var forresten sånn, en gang, på Svelvik ungdomsskole.

At min klassekamerat Frode Holm, (kan det vel kanskje ha vært).

Mente at man ikke skulle si: 'Sten Rune' lenger, man skulle bare si 'Sten', (av en eller annen grunn).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Det var jo sånn.

En gang på andre halvdel av 80-tallet.

(I min fars leilighet, i Leirfaret 4B.

Hvor jeg ble tvunget til å bo aleine, i mange år).

At min fars stedatter Christell, en gang sa, at min yngre søster Pia, hadde hatt en abort, nede hos Christell/Haldis og dem.

Og at det hadde vært blod i hele senga.

(Dette har jeg anmeldt til politiet.

Og også laget en tegneserie om.

For å si det sånn).

Og hvis det var sant.

(Eller om det var sånn, at Christell bare sa noe 'mongo-greier'.

Hm).

Hvis det var sant, så kan jo det muligens ha vært snakk om, Kenneth Nerby sin unge, (tenker jeg nå).

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter