Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 16. mai 2020

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Din registrering hos bonprix.no
Erik Ribsskog 16. mai 2020 kl. 04:14
Til: juridisk
Kopi: service@bonprix.net
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: søn. 10. mai 2020 kl. 23:17
Subject: Din registrering hos bonprix.no
To:


Shop fra vårt store utvalg - klikk her.
bonprix.no
Dame Herre Barn Hjem Salg
Velkommen
til oss
Vai allo shop
Kjære Erika Dåsmer Ribsskog,

Så hyggelig at du liker bonprix. Du er nå registrert hos oss og vil ha tilgang til flere fordeler!

Først av alt: Nå har vi lagret din e-postadresse, eribsskog@gmail.com. For sikkerhets skyld sender vi passordet ditt i en egen e-post. Hvis du skulle glemme det, klikker du bare på Glemt passord, så sender vi deg en e-post med ny informasjon.

Nå har du tilgang til flere praktiske funksjoner:

Raskere bestilling
Alt du trenger for å logge inn er din e-postadresse og ditt passord. Så er det bare å sette i gang å bestille!
Din ønskeliste
Har du sett noe du liker ekstra godt? Med bare ett klikk kan du sette det på din ønskeliste slik at du ved en senere anledning lett kan finne det igjen, sammenligne eller bestille.
Din personlige oversikt
Under Min konto får du full oversikt over all viktig informasjon: dine bestillinger, fakturaer og status for forsendelser.
Har du flere spørsmål, skriv gjerne til oss via vårt kontaktskjema, eller til service@bonprix.no.

Med vennlig hilsen
ditt bonprix-team
Til nettbutikken »
Spørsmål & svar:
service@bonprix.no
Tlf: 21 05 57 30
Faks: 21 05 57 39

Se eller shop:
www.bonprix.no
Alle priser er inkludert mva og frakt.
Du finner oss på:
facebook youtube pinterest instagram
bonprix Handelsgesellschaft mbH
Haldesdorfer Straße 61
22179 Hamburg
Tyskland
AG Hamburg HRB 36455
Representert ved:
Dr. Marcus Ackermann (styreleder),
Markus Fuchshofen, Dr. Richard Gottwald. Dr. Kai Heck, Rien Jansen


Køpsvillkår
Personvern
Dette nyhetsbrevet ble sendt til: eribsskog@gmail.com.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter