Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 16. mai 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
RE: Re: Re: Ny klage/Fwd: Stoppbekreftelse
Erik Ribsskog 16. mai 2020 kl. 06:33
Til: VI OVER 60
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tor. 7. mai 2020 kl. 14:43 skrev VI OVER 60 :
Hei

Beklager dette så mye. Vi har nå sperret din opprettede profil hos oss slik at det gjør det mye vanskeligere å bestille i ditt navn uten å ringe inn til kundeservice. Vi legger derfor en kommentar at ingen bestilling skal gjennomføres på vegne av deg.

Det samme gjelder abonnementet KK og profilen som står på Erika Ribsskog.


Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Med vennlig hilsen
VI OVER 60 

Kundeservice VI OVER 60 / Grieg Media AS



Besøksadresse: Valkendorfsgt. 1a, 5012 BERGEN

Postadresse: Postboks 287 Sentrum, 5804 BERGE









--------- Opprinnelig melding ---------

Til: "VI OVER 60"

Dato: 29.04.2020

Fra: "Erik Ribsskog"

Emne: Re: Re: Ny klage/Fwd: Stoppbekreftelse





Hei,



jeg mener dette er andre gangen, at noen tulle-bestiller dette eldre-bladet

til meg.



Jeg skjønner at dere gamlinger ikke forstår data.



Men da kan dere kanskje få hjelp av noen yngre.



Jeg ønsker at dere informerer meg om hvem som har bestilt i mitt navn.



Og dere må også opplyse meg om hva dere akter å foreta dere, for å hindre,

at noe lignende skjer igjen, (med meg eller andre).



Erik Ribsskog





man. 27. apr. 2020 kl. 08:36 skrev VI OVER 60 :



> Hei igjen.

>

> Takk for din henvendelse.

>

> Sjekket i systemet og ser abonnementet har blitt bestilt via nett.

>

> Vi kan dessverre ikke se hvem som har foretatt bestillingen, i og med at

> man fyller bare inn navn og adresse dit bladet skal sendes, og selv velger

> ønsket betalingsmåte.

>

> Ønsker du at vi skal sperre kundeprofilen som har blitt opprettet hos oss?

>

> Dersom vi gjør dette skal det ikke være mulig å foreta bestillinger

> registrert i ditt navn.

>

> Avventer ditt svar.

>

> Med vennlig hilsen

> VI OVER 60 / Alexandra

>

> *Kundeservice VI OVER 60 / Grieg Media AS*

>

>

>

> Besøksadresse: Valkendorfsgt. 1a, 5012 BERGEN

>

> Postadresse: Postboks 287 Sentrum, 5804 BERGEN

>

>

>

> --------- Opprinnelig melding ---------

>

> Til: "VI OVER 60"

>

> Dato: 23.04.2020

>

> Fra: "Erik Ribsskog"

>

> Emne: Re: Ny klage/Fwd: Stoppbekreftelse

>

>

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

>

>

>

> (For jeg har ikke kontaktet dere).

>

>

>

> Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å

>

> foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre

>

> 'Hvermansen-folk', i fremtida.

>

>

>

> Med hilsen

>

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

>

>

> man. 20. apr. 2020 kl. 14:08 skrev VI OVER 60 :

>

>

>

> > Kjære kunde

>

> >

>

> > Vi bekrefter at abonnementet på Vi Over 60 med kundenummer 15467350 til

>

> > ERIK LØVENBALK LØVENBALK RIBSSKOG er stoppet. Din siste utgave vil være

> nr

>

> > 5-2020.

>

> >

>

> > Vi håper du har hatt glede av bladet og ønsker deg velkommen tilbake som

>

> > abonnent ved en senere anledning.

>

> >

>

> > Med vennlig hilsen

>

> > Vi over 60 kundeservice

>

> >

>

> > *Kundeservice VI OVER 60 / Grieg Media AS*

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Besøksadresse: Valkendorfsgt. 1a, 5012 BERGEN

>

> >

>

> > Postadresse: Postboks 287 Sentrum, 5804 BERGE

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > --------- Opprinnelig melding ---------

>

> >

>

> > Til: "VI OVER 60"

>

> >

>

> > Dato: 17.04.2020

>

> >

>

> > Fra: "Erik Ribsskog"

>

> >

>

> > Emne: Ny klage/Fwd: Stoppbekreftelse

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Hei,

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > nå har jeg igjen fått regning fra dere, (se vedlegg).

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Det er noen jævelunger, (virker det som), som bestiller, enormt mye

> dritt,

>

> >

>

> > (må jeg si), i mitt navn.

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Så dette må jeg klage på.

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Dere må få dere bedre rutiner.

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Det er jo hver måned at dere lar noen idioter bestille i mitt navn.

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Dere burde kanskje ikke ha så mye på internett, hvis det sånn, at dere

>

> >

>

> > gamlinger, ikke forstår dere, på teknologi, osv.

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Skjerpings!

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Erik Ribsskog

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > ---------- Forwarded message ---------

>

> >

>

> > Fra: VI OVER 60

>

> >

>

> > Date: man. 3. feb. 2020 kl. 10:21

>

> >

>

> > Subject: Stoppbekreftelse

>

> >

>

> > To:

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Kjære kunde

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Bekrefter at bestilling av abonnement på Vi Over 60, som har blitt

> bestilt

>

> >

>

> > i ditt navn, har blitt kansellert.

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Du vil motta ett blad, utgave nr 02-2020, da denne ble ettersendt i dag

> dag

>

> >

>

> > tidlig.

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Du vil ikke motta noen faktura. Utgaven du mottar kan du beholde.

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Med vennlig hilsen

>

> >

>

> > Vi over 60 kundeservice, Rune

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > *Kundeservice VI OVER 60 / Grieg Media AS*

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Besøksadresse: Valkendorfsgt. 1a, 5012 BERGEN

>

> >

>

> >

>

> >

>

> > Postadresse: Postboks 287 Sentrum, 5804 BERGE

>

> >

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter