Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 16. mai 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
[UNIGgardin] Stoffprøvene dine er nå på vei! 34112850
Erik Ribsskog 16. mai 2020 kl. 06:49
Til: Martina Uhrikova
Kopi: juridisk
Hei,

dette virker ikke så troverdig at et stort firma ikke klarer å finne ut sånt.

Om du kan sende til en leder, som kanskje har mer greie på denslags.

Jeg ønsker å vite hvem disse jævelunger er, og hva dere akter å foreta dere, for å hindre at lignende tull skjer igjen, (med andre kunder).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 7. mai 2020 kl. 14:10 skrev Line :
Hej Erik,

Det kan vi desværre ikke nej, og vi beklager meget ikke at kunne hjælpe dig, jeg håber ikke det fortsætter for dig.

Vi har som jeg kan se ikke fået mere ind på dit navn siden.

Med venlig hilsen / Best regards

Line Agergaard
Customer Service Manager

UNIGgardin A/S
Lindholm Havnevej 27, 1.
5800 Nyborg
www.uniggardin.dk
70 20 22 55








---- On  Sun, 3 May 2020 09:52:43 +0200 "Erik Ribsskog"  wrote ----

Hei,

dere må da ha noen 'data-mennesker' der, som klarer å svare på, hvem disse jævelunger er, som har bestilt denne 'dritt', i mitt navn?

Dere må også få bedre rutiner, sånn at dette ikke sker igjen, med andre kunder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

tor. 23. apr. 2020 kl. 12:14 skrev Line :

Hej Erik,

Vi kan desværre ikke rigtig gøre noget, det lyder til at det er en fysisk person som har været inde på vores hjemmeside og tastet dine oplysninger da det er en gratis service vi tilbyder, jeg beklager meget ikke at kunne hjælpe dig mere.

Med venlig hilsen / Best regards

Line Agergaard
Customer Service Manager

UNIGgardin A/S
Lindholm Havnevej 27, 1.
5800 Nyborg
www.uniggardin.dk
70 20 22 55








---- On  Thu, 23 Apr 2020 10:45:02 +0200 "Erik Ribsskog"  wrote ----

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tor. 16. apr. 2020 kl. 16:56 skrev Line :

Hej Erik,

det er vi kede af at høre, du smider blot ud når du modtager det.

Med venlig hilsen / Best regards

Line Agergaard
Customer Service Manager

UNIGgardin A/S
Lindholm Havnevej 27, 1.
5800 Nyborg
www.uniggardin.dk
70 20 22 55








---- On  Tue, 14 Apr 2020 13:48:10 +0200 "Erik Ribsskog"  wrote ----

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: UNIGgardin

Date: tir. 14. apr. 2020 kl. 12:30
Subject: [UNIGgardin] Stoffprøvene dine er nå på vei! 34112850
To: Erik Løvenbalk Ribsskog







Prisgaranti på alle produkter

Raskeste levering i Norge



Skreddersydde gardiner

10 gratis stoffprøver

3 års garanti
Hei Erik Løvenbalk Ribsskog,
Stoffprøvene dine er nå på vei. Brevet med prøvene blir sendt i dag.
Vi sender deg følgende prøver:



Grå - G2107


Grå - G2415


Natur - G2416


Antrasitt - G2417


Lys grå - G2482


Hvit - U7080


Lys grå - U7083


Antrasitt - U7084

Levering:

Erik Løvenbalk Ribsskog

Furulia 29

Bekkestua, 1356

Norge

Telefonnr.: 48621954

E-post: eribsskog@gmail.com

Vi er sikre på du vil bli svært fornøyd!

Leveringstid ved bestilling av stoffprøver:
normalt fra 4 til 8 virkedager.
Leveringstid ved bestilling av gardiner:
normalt 3 til 8 virkedager.
Oppmåling er enkelt!
Vi anbefaler likevel at du tar en titt på våre oppmålingsveiledninger, som vi har forberedt til deg:

Oppmålingsveiledning

Du vil bli overrasket over hvor enkelt det er!
Nå er det ikke lenger grunn til å gå i butikkene og lete etter de rette fargene og mønstrene!

Vi har samlet alt på ett sted, på http://uniggardin.no?utm_source=uniggardin&utm_campaign=&utm_medium=email&utm_content=inside-email-unig-url, og vi skreddersyr dine gardiner, slik at du får akkurat den størrelsen du trenger!

Ta gjerne kontakt med oss hvis du har noen spørsmål.

E-post: info@uniggardin.no
Telefonnr.: 219 30 614

Med vennlig hilsen,
Susanne





UNIGgardin A/S, Postboks 4691, 0405 Oslo

E-post: info@uniggardin.no | Telefonnr.: 219 30 614

CVR: 29788502

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter