Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 5. juli 2020

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: ALL Black Lives Matter
Erik Ribsskog 5. juli 2020 kl. 06:50
Til: juridisk
Kopi: info@blacklivesmatter.com, Politikk Høyre , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Black Lives Matter Global Network
Date: søn. 28. jun. 2020 kl. 20:21
Subject: ALL Black Lives Matter
To:




ERIKA --

The first Pride was a riot.

In 1970, Black and Brown transgender people led the charge to fight back against police violence and discrimination. Since then, Black LGBTQ+ people have routinely shown up on the front lines in our fight against white supremacy and violence.

It is time for us to show up for them in the same way.

We need to let everyone know that #BlackLivesMatter means ALL Black Lives deserve to be valued, respected, and protected.

If you’re ready to fight for the liberation of every member of our community, share this graphic on your social media to show your family and friends that Black Trans Lives Matter.

#BlackLivesMatter means all Black lives

SHARE ON TWITTER

SHARE ON FACEBOOK

In the past few weeks alone, we’ve seen a trans woman, Iyanna Dior, beaten in Minnesota, the police shooting of Tony McDade in Florida, and the murders of three Black trans women: Riah Milton, Dominique “Rem’mie” Fells, and Nina Pop. Their tragic deaths come right as the Trump administration has rolled back protections for transgender people seeking health care -- during a pandemic.

As we continue to demonstrate, we must make sure to center the voices of the most marginalized members of our community: our trans friends and family members who live under the oppression of racism, sexism, homophobia, and transphobia.

Our movement is strongest when we speak with one voice and affirm one another. Now, more than ever, all Black LGBTQ+ people need our unwavering support. As we reimagine and transform racist systems, we must be intentional to actively center Queer lives in this work. All members of our community deserve not only to survive, but to thrive, exactly as they are.

Share this graphic now to reaffirm that All Black Lives Matter and show support for our Black LGBTQ+ siblings.

In love and solidarity,

Black Lives Matter Global Network

DONATE


Store

What Matters Web Series



Black Lives Matter Global Network

To unsubscribe, please click here.


Sent via ActionNetwork.org. To update your email address, change your name or address, or to stop receiving emails from Black Lives Matter Global Network, please click here.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter