Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 5. juli 2020

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen tilbake!
Erik Ribsskog 5. juli 2020 kl. 08:05
Til: juridisk
Kopi: info@service-mail.zalando.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Sandra fra Zalando
Date: fre. 26. jun. 2020 kl. 21:39
Subject: Velkommen tilbake!
To:




Zalando

Vi holder deg oppdatert

Hei

Det er fint å ha deg tilbake! Fra nå av vil du få informasjon om produktlanseringer, trender og salg direkte i din innboks. Så spennede nyheter kan vi jo ikke holde for oss selv.


Med vennlig hilsen
Zalando


Du mottar denne e-posten fordi du tidligere har abonnert på vårt nyhetsbrev. Rabattkoden som vi tilbyr våre nye abonnenter kan kun brukes én gang, og vi har derfor ikke sendt den til deg på nytt. Hvis du mener dette er feil, kan du kontakte vår kundeservice.


Trenger du hjelp?

Få hjelp online


Enkel online shopping

Gratis frakt*

Gratis retur

100 dagers åpent kjøp
La deg inspirere

Facebook Instagram

Shop nå

Android app iOS app


Firmainformasjon

Zalando SE, Valeska-Gert-Straße 5, 10243 Berlin, Tyskland

Juridisk representant: Robert Gentz, David Schneider, Rubin Ritter, James Freeman II, David Schröder

Representantskapsleder: Cristina Stenbeck
Firmaet er registrert ved Amtsgericht Charlottenburg Berlin, HRB 158855 B

Orgnr: 913 924 428 MVA,

Alle priser er inkludert moms. Kun så lenge lageret rekker. Prisene kan endres. I tråd med Zalandos betingelser godtar du at fakturakravet overdras til Zalando Payments GmbH.

Ansvarlig for Zalando SE innhold gem. § 55 RStV: Robert Gentz

Besøk våre FAQ-sider for å komme i kontakt med oss.

*Fri frakt på bestillinger over 229,00 kr. Ved kjøp under dette beløpet, er fraktkostnaden 39,00 kr. Hjemmelevering og enkelte varer er ekskludert.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter