Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 5. juli 2020

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen til Shifter
Erik Ribsskog 5. juli 2020 kl. 07:23
Til: juridisk
Kopi: shifter@shifter.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Shifter
Date: fre. 26. jun. 2020 kl. 23:18
Subject: Velkommen til Shifter
To:


View this email in your browser

Hei!

Gratulerer med å ha meldt deg på Shifters nyhetsbrev! Vi startet denne nettavisen i mai 2016, og nå er vi regnet som den ledende nettavisen som dekker startup-bedrifter og innovasjon.

Vi sender vanligvis ut nyhetsbrev hver tirsdag og fredag morgen. I tillegg kan det hende vi sender ut et nyhetsbrev hvis noe spesielt er skjedd, eller det er noe vi mener du bør få med deg.

Husk å legge oss til i kontaktlisten din!

Ikke nøl med å ta kontakt med oss hvis det er noe du lurer på: post@shifter.no

Ha en fortsatt fin dag, så hører du fra oss snart.

PS: Hvis du virkelig er interessert i innovasjon og utvikling, anbefaler vi deg å sjekke ut podcasten vår, som også heter Shifter. Den har en "snitt-rating" på 5 stjerner!!

Klikk her: Shifters podcast

Hilsen

Lucas og resten av Shifter-teamet


PS2: Hvordan du kan gjøre din bedrift mer robust mot konkurranse, ifølge Alexander Osterwalder.


https://www.facebook.com/shifter.norge/
Shifter.no
Copyright © 2020 Shifter Media AS, All rights reserved.
Du mottar denne e-posten fordi du har meldt deg på Shifters nyhetsbrev.

Our mailing address is:
Shifter Media AS
Apotekergata 10
Oslo, 0180
Norway

Add us to your address book


Want to change how you receive these emails?
You can update your preferences or unsubscribe from this list.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter