Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 13. september 2020

Det her er moren til (Håkon) Magne Winnem, som jeg var forlover for i 1993. (Fra DT/BB 22. mars 1996)



https://www.nb.no/items/8de563f1ee535c88e4b8b101ee7fa3ca?page=9&searchText="kristin%20winnem"

PS.

På den tida, som mora til Magne Winnem døde.

Så ringte Magne Winnem meg hele tida, og skulle prate om hvor fælt alt var.

(For å si det sånn).

Og selv om jeg var på jobb, (for Chinatown Expressen Eiksmarka, hvor jeg jobba deltid, ved siden av lederjobb i Rimi).

Så var det vanskelig, å avslutte samtalene, (med Magne Winnem), husker jeg.

(Med den konsekvens, at jeg brukte for lang tid, på en levering.

Sånn at kunden slapp å betale for maten.

Men jeg skulle kanskje hatt en mobil for privat-samtaler, og en mobil for jobb-samtaler.

Men jeg jobba bare hver søndag, for Chinatown Expressen, (i noen få måneder, i 1996).

Så det ville kanskje vært litt overdrevet det og, (på den tida), å hatt to mobiler.

For den jobben var ikke så bra betalt, heller.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det står i dødsannonsen overfor, at Magne Winnem egentlig heter Håkon Magne Winnem.

Men han kaller seg bare Magne, (eller Mags).

Og hva grunnen til det kan være.

Det veit jeg ikke.

(Må jeg innrømme).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

John Fredrik og Eivind Herman, det er brødrene, til Magne Winnem.

(De blir vel bare kalt John og Eivind.

Noe sånt).

Anne Oddrun det er mora sin søster.

Og Colin og Kristin det er Magne Winnem sine engelske søskenbarn, (fra Swindon), som vel begge bor i Norge for tida.

(Noe sånt).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Etter at mora til Magne Winnem døde.

Så tok ikke 'klage-samtalene' til Magne Winnem slutt.

Neida, for faren gifta seg på nytt.

(Noe som Magne Winnem klagde på.

For å si det sånn).

Jeg trodde at faren da flytta, til et annet sted, i Røyken.

Men fra dødsannonsen kan det virke som, at han flytta, helt til Sarpsborg.

(For å si det sånn).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette, (fra Drammens Tidende 6. mai 2003):


https://www.nb.no/items/1857322d06492e7172c5a8861f727773?page=7&searchText="håkon%20winnem"

PS 6.

Hu Sarpsborg-kona het visst Bjørnland, før hu ble gift:


PS 7.

Fra PS-et overfor.

Så kan det virke som, at Magne Winnem sin far, fikk to nye unger, som 'gubbe'.

Med hu Else Bjørnland.

Det er nytt for meg, isåfall.

Hm.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Hu fra Sarpsborg, jobba visst på sosialkontor, i sin tid, (fra Sarpsborg Arbeiderblad 27. juli 1984):


https://www.nb.no/items/a1a916cbdc132da7b3599f5c16fc2047?page=13&searchText="else%20bjørnland"

PS 9.

Sarpsborg-kona er visst født i 1939, så at hu skal ha fått to unger, med Håkon Winnem, når hu var i 50/60-åra, er vel ikke så veldig sannsynlig:


https://www.proff.no/roller/sarpsborg-seniorskole/sarpsborg/medlemsorganisasjoner/IF7RVSR10PU/

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter