Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 13. september 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: GatherContent Best Practices : Collaboration
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 20:03
Til: Paul Duffy
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , "Post (Medietilsynet)"
Hi there,

I was also wondering who the trolls are who has registered an account in my name.

And I was also wondering which better routines that you are going to start with, so that this doesn't happen again, to other people.

Erik Ribsskog

PS.

Also this first-name-stuff is a bit clammy, I think.

What's wrong with just 'hi'.


fre. 14. aug. 2020 kl. 09:38 skrev Paul Duffy :
Hi Erik,

I have checked our records and a free trial account was set up with GatherContent under this email address on the 22nd July, from your email it would seem that you believe that someone signed up on your behalf with your email address?

I will ask our technical team to delete your data from our systems

Thanks

Paul

On Fri, 14 Aug 2020 at 07:16, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Paul from GatherContent
Date: ons. 5. aug. 2020 kl. 23:10
Subject: GatherContent Best Practices : Collaboration
To:



Hi Erik,

Do you ever find yourself asking "How will I get all stakeholders involved in content creation?" This is a common challenge among Higher Education institutes, especially when you factor in the sheer volume of individuals who would be involved in creating course guides

GatherContent commenting & shareable links are designed to make this process as easy as possible

Commenting

Assign individuals to content items and have live commenting providing a feedback process for your content creation.


Shareable Links

If you require a more frictionless approach you can use a shareable link, allow individuals to view. comment, edit and approve without the need for them to sign up for a GatherContent account


Invite some people into your GatherContent account and test out our collaboration features!

Thanks

GatherContent Team

"Because of GatherContent, we rarely have trouble getting content from clients on time now. To me, this is amazing. In 15+ years, that’s always been a problem (in fact, the main problem). All of a sudden, only 10% of our projects get delayed because of content. Before, it was 90%."

Don Elliott, Director of Production at Gravitate


  intercomavatar Paul from GatherContent
Unsubscribe from our emails
intercom


--
Head of Customer Success
GatherContent - Meet your new Content Operations Platform
Organise, structure and manage the production of resilient content, at scale and with confidence

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter