Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 13. september 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Your account will expire tomorrow
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 20:12
Til: Marcin Racino
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hi there,

the problem is that some trolls has registered an account with you in my name, it seems.

I was wondering who these trolls are.

And I was also wondering which better routines, that you are going to start with, so that this doesn't happen again, to other people.

Erik Ribsskog

PS.

I'm not comrade Erik.

I'm Mr. Ribsskog to you.

What's wrong with just 'hi'.


fre. 14. aug. 2020 kl. 10:11 skrev Marcin Racino :
Hi Erik,

I am not sure how I can help you and what is the problem, but in case of any questions please let me know.
You can also call me directly +48 695 450 000. I will try to help you.

Best Regards

Marcin Racino
Head of Sales & Marketing
Connect with me on LinkedIn

Phone: +48 695 450 000
Schedule a meeting: https://calendly.com/racino





tel. +48 22 207 25 10
ul. Ryżowa 49, 02-495 Warsaw
startquestion.com

Twitter  Facebook  LinkedIn





On Fri, Aug 14, 2020 at 10:02 AM Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Marcin from Startquestion
Date: tir. 4. aug. 2020 kl. 06:15
Subject: Your account will expire tomorrow
To:




logo

Your account will expire tomorrow


Good morning,

We remind you that tomorrow the trial period of your account on the Startquestion platform will end.
To continue research and keep the access to active surveys:

Pay for the account


ATTENTION! We keep lists of respondents and the results of your projects for 30 days so that you can come back to them. If you do not activate your account within this period, they will be permanently deleted.

--
Best regards
Marcin Racino
Startquestion

Get Feedback Racino, Sadowski, Skowronek general partnership
. 81B Solec Street, apt. 73-A, 00-382 Warsaw, phone: +48 22 123 55 98
KRS: 0000432184, NIP: 701-035-65-70, REGON: 146-346-544
District Court for the Capital City of of Warsaw - XII Commercial Division of the National Court Register
Before printing, think about saving trees!

Connect:

Copyright by startquestion.com 2006-2020

This message has been generated automatically, please do not reply. This message was sent by Get Feedback Racino, Sadowski, Skowronek general partnership, 81B Solec Street, apt. 73-A , 00-382 Warsaw. NIP: 701-035-65-70, REGON: 146346544. Entered in the Register of Entrepreneurs maintained by the District Court for the capital city of Warszawa, XII Commercial Department of the National Court Register, under No. KRS: 0000432184.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter