Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 13. september 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Din bestilling 0044373642 er mottatt og sendt til butikken
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 16:58
Til: Henrik Sørhaug
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post@arbeidstilsynet.no, "sande.vgs" , kundesenter@jernia.no, post@canica.no
Hei,

det virker litt tafatt, når dere skriver, at dere ikke har noen mulighet til å finne ut hvem dette er.

Har du hørt med IT-avdelingen, om de har en IP-adresse, for disse trollene, (for eksempel).

Dette høres ut som røverhistorier nesten, (det at dette skal være så vanskelig), synes jeg.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 12. aug. 2020 kl. 11:30 skrev Henrik Sørhaug :
Hei igjen,



Dette har nok ikke noe med denne Anne Neteland å gjøre, men vi har dessverre heller ingen mulighet til å finne ut navn på personen som legger ordre på din epost.



Jeg kan si at vi allerede i gang med å utvikle en løsning som skal forhindre at noen kan legge ordre på din epost i fremtiden. Dette er klart senest førstkommende tirsdag.



Håper dette ordner seg.



Vennlig hilsen,

Henrik Sørhaug



Fra: Erik Ribsskog
Sendt: onsdag 12. august 2020 11:10
Til: Henrik Sørhaug
Kopi: juridisk ; post@arbeidstilsynet.no; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost ; Akademikerforbundet ; Politikk Høyre ; sande.vgs
Emne: Re: Klage/Fwd: Din bestilling 0044373642 er mottatt og sendt til butikken



Hei,

jeg har tidligere jobbet som butikksjef på Rimi Kalbakken, (like etter årtusenskiftet).

Og da hadde jeg deres tidligere direktør Anne Neteland som distriktsjef.

Og hu var litt sånn 'tøsete', (hu var var litt vill i trusa, og likte å hoppe i høyet, på firmafester osv., selv om hu var eldre enn 30), sa noen butikksjef-kolleger, på Rimi sitt butikksjef-seminar, på Storefjell, høsten 2000.

Og hu satt i en 'Blitz-aktig' skinnjakke, på julebordet, (i Handelsbygningen vel), jula 2000, (huser jeg).

Så det er kanskje hu som tuller.

(Hu var også flørtete, når jeg fikk bytta ut en kassaport, som var for kort, i kassa nærmest kontoret, som hadde 'speil-vinduer').

Det virker litt sånn 'la det skure', når dere bare sier, at dere dessverre har dårlige systemer.

Dette burde dere ta tak i, synes jeg.

Jeg ønsker også å bli informert om, hvem det er, som bestiller dritt, i mitt navn.

Og jeg ønsker også, (som sagt), å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at dette skjer igjen, med andre borgere.

Når det gjelder Rimi-Hagen, så har det også vært lignende problemer, (at de lar seg bruke som verktøy av troll/terrorister), når det gjelder Komplett sitt nettsted.

Jeg vant driftskonkurransen Rimi Gullårer, som butikksjef, på Rimi Langhus, i 2001.

Men det skryte-brevet fra Rimi-Hagen ligger på gården til noen gærne slektninger, (med stort våpenskap), i Kvelde.

(Min tante Ellen klarte ikke å finne det der.

Noen år etter at jeg flytta til utlandet).

Og derfor har jeg etterlyst å få en kopi, av det brevet, (for det var visst så gildt, å vinne, den Rimi Gullårer-konkurransen).

Jeg var til og med en tur i Stockholm i fjor sommer, for å få dokumentasjon om dette, (for å vise på jobbintervju osv.), men svenskene, (på ICA sitt hovedkontor), bare tulla, for å si det sånn.

Jeg har prøvd å sende til Canica om dette før.

Men de har ikke giddi å svare.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog




fre. 7. aug. 2020 kl. 14:26 skrev Henrik Sørhaug :

Hei Erik,



Undertegnende fikk din epost videresendt fra Jernia Røa for å bistå i denne saken.

Jeg vil slette denne ordren med en gang, og det vil ikke ha noe påvirkning for deg utenom at du har dessverre at noen har lagt denne ordren på din epostadresse der du mottatt ordrebekreftelsen som du sendte under.



Det er til dags dato dessverre ingen hindring/verifikasjon ved reservasjon av varer i butikk iht. hvilken epostadresse som er blitt tatt i bruk.



Vi vil gjerne være behjelpelige om det skulle være noe mer.



Med ønske om en fortsatt fin fredag.



Vennlig hilsen

Henrik Sørhaug

Leder netthandel

M: +47 482 40 591  | henrik.sorhaug@jernia.no







facebook_004instagram_004linkedin_004youtube_004

Postadresse: Jernia AS, Postboks 43, 1402 Ski | Besøksadresse: Kveldroveien 19, Vinterbro | Sentralbord (+47) 464 07 000







Fra: Erik Ribsskog
Sendt: fredag 7. august 2020 10:12
Til: juridisk
Kopi: Jernia Røa ; elh@forbrukertilsynet.no ; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no ; fmovpost
Emne: Klage/Fwd: Din bestilling 0044373642 er mottatt og sendt til butikken



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: Jernia Nettbestilling
Date: fre. 7. aug. 2020 kl. 09:28
Subject: Din bestilling 0044373642 er mottatt og sendt til butikken
To:



ORDREBEKREFTELSE

Kjære kunde!
Din bestilling med ordrenummer 0044373642, er blitt sendt til butikken.
Du vil bli varslet på SMS og e-post når bestillingen er klar til henting.
Reservasjonen holdes av i tre virkedager.
Jernia Røa
Vækerøveien 214
0751
OSLO
22 51 08 80

Bestillingen inneholder:

Produktnavn

Antall

Pris/stk

Totalpris

HØYTRYKKSPYLER K5 FULL CONTROL FLEX

9

3399.0

30591.0



Totalt å betale: 30591.0
Betalingen gjøres når du henter bestillingen i butikk. Du kan betale med enten kort eller kontant.


Vennlig hilsen
Jernia Røa

Bloggarkiv