Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 13. september 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: We're sorry to see you go
Erik Ribsskog 13. september 2020 kl. 19:35
Til: juridisk
Kopi: support@itassetmanagement.net, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: LISA
Date: ons. 12. aug. 2020 kl. 20:34
Subject: We're sorry to see you go
To:



We hope you’ve enjoyed your LISA experience!
As the sad moment approaches and the last remaining days of your LISA trial draw near, we want to give you the opportunity to continue your LISA experience. If you like what you’ve seen and want to discover your options go ahead and buy LISA.

If you need a little more time to check things out, or want to give us some feedback, drop us an email.

PRICING & BUY LISA NOW
While you’re here, hear what our clients have said about LISA:

“This is perfect, keeping my knowledge on licensing up to date, no class room, all on demand so I can consume and learn whenever, wherever I want.”

JOCHEN HAGENLOCHER

Head Of Software Asset Management For A Swiss Fortune 100 Company.


“My experience with LISA Training was cool, because it is a tool online that I can reach where ever I am and schedule according to my time. I strongly recommend it to everyone that wants to start or to get a deep knowledge in Licensing, ITAM or SAM.”

JAVIER MORENO

Asset Manager For Freudenberg IT LP.



Copyright © 2020 itamreview, All rights reserved.
We are sending you this email because you signed up to our LISA free trial

Our mailing address is:
itamreview
66 Windsor Road
Lawn
Swindon, Wiltshire SN3 1JX
United Kingdom

Add us to your address book


Want to change how you receive these emails?
You can update your preferences or unsubscribe from this list.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter