Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 17. september 2020

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Velkommen som VIOVER60-abonnent 🌺

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. september 2020 kl. 17:59

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: abo@viover60.no, VI OVER 60 <abonnement@viover60.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post@aller.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, info@aller.dk, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: VIOVER60 <abo@viover60.no>

Date: tor. 17. sep. 2020 kl. 12:07

Subject: Velkommen som VIOVER60-abonnent 🌺

To: ERIK PROMPEFJERT RIBSSKOG <eribsskog+prompefjert@gmail.com>




Norges største magasin for godt voksne og fokuserer på grundig journalistikk med glimt i øyet.


Vår visjon er å være et magasin til glede, nytte og inspirasjon




Kjære ERIK :hibiscus:




Takk for din bestilling av et VIOVER60-abonnement.


Vi er veldig glade for at du ønsker å lese VIOVER60, og gleder oss til å sende deg bladet.




Følg oss gjerne på Facebook for daglig inspirasjon.


Meld deg på vårt nyhetsbrev, og du vil hver uke motta nyttige artikler, invitasjoner til spennende reiser, konkurranser og mye mer.

Meld deg på nyhetsbrevet her.


Med vennlig hilsen,

Anne Marit Hjelme

Sjefredaktør


Enter your text here


Reis med oss!







Vi tilbyr både leserturer og langtidsferie for våre lesere. Her kan du møte mennesker i samme livsfase som deg selv. Å reise med oss er trygt og enkelt, og en perfekt mulighet for å treffe nye venner og oppleve spennende steder.




Se alle våre reiser her.







Få gratis og eksklusiv tilgang til Vi Pluss! Vi Pluss skriver om gode og nyttige saker om temaer som helse, økonomi, psykologi, karriere, teknologi og historie.




For å få tilgang til de eksklusive artiklene må du gjøre følgende:


Trykk på denne linken

Logg inn med en aID-bruker, som brukes av Dagbladet og de fleste lokalavisene i Norge. Har du ikke en aID-bruker fra før kan du enkelt registrere en når du følger linken over.

Skrive inn koden VO60+

Har du problemer med å logge inn eller andre spørsmål til tjenesten? Kontakt oss på telefon 55 21 31 00 eller på e-post abo@viover60.no.







Du mottar e-post fordi du har kjøpt et abonnement på VIOVER60.


Du er registrert med denne adressen:eribsskog+prompefjert@gmail.com,






VIOVER60 kundeservice




Telefon: 55 21 31 00


E-post: abo@viover60.no





Postadresse: PB 1184 Sentrum, 0107 Oslo

Besøk: Karvesvingen 1, 0579 Oslo

Org. nr.: 910 119 877

www.aller.no


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter