Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 17. september 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Din bestilling hos AIRWHEEL NORGE AS ble returnert eller kansellert
Erik Ribsskog 17. september 2020 kl. 01:48
Til: "sikkerhetssporsmal@klarna.no"
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, press@klarna.com, "post@inkassoklagenemnda.no" , fmovpost , post , post
Hei,

dette har jeg diskutert med din kollega Linn Silje tidligere.

At dette burde heller sendes oppover, til administrerende direktør.

(Presse-avdelingen deres sendte det til sikkerhetsavdelingen.

Men grunnen til at jeg sendte dette til presse-avdelingen, var fordi, at det var den eneste mail-adressen, som jeg fant, på nettstedet deres).

For at det å drive å hviske sammen med dere, på en dårlig mobil-linje, skal være det helt store.

Det synes jeg at høres rart ut.

Det virker som at dere har noe å skjule da, når dere ikke vil ta det skriftlig.

Og jeg har også lært på handel og kontor, (i sin tid), at hvis jeg sender noe skriftlig til dere, så skal dere svare skriftlig.

Og det er mitt privilegium, som kunde/borger, å velge, om jeg skal skrive eller ringe.

Og det burde firmaer vite om.

Jeg skjønner at dere på sikkerhetsavdelingen, egentlig er stab, for drifts-avdelingen.

Så derfor er det feil avdeling, som svarer meg, må jeg si.

Så dette må jeg klage på.

(For jeg vil heller ha med drifts-avdelingen å gjøre.

Enn med dere på sikkerhetsavdelingen sine underlige og keitete måter, siden at dere ikke er vant til å jobbe med kundeservice.

For å si det sånn).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 17. aug. 2020 kl. 09:19 skrev sikkerhetssporsmal@klarna.no :

Hei!

Takk for din henvendelse.

Vi vil naturligvis hjelpe deg med å finne ut hva som har skjedd. Av sikkerhetsmessige grunner ber vi deg om å kontakte sikkerhetsavdelingen vår per telefon, slik at vi kan løse dette på best mulig måte. Du når oss på telefonnummer 21 08 17 95. Våre åpningstider er mandag - fredag 09:00 - 17:00.

På forhånd takk.

Med vennlig hilsen

Tone
Sikkerhetsavdelingen
Klarna Bank AB (publ)
Sveavägen 46, 111 34 Stockholm
Reg no: 556737-0431

Kontaktinformasjon:
www.klarna.com/no/kundeservice

On Sun, 16 Aug at 11:55 AM , Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Klarna
Date: ons. 29. jul. 2020 kl. 19:55
Subject: Din bestilling hos AIRWHEEL NORGE AS ble returnert eller kansellert
To:


Klarna.
AIRWHEEL NORGE AS
Ordrenummer: 51340
Hei, Erik! Dette kjøpet er returnert eller kansellert og ingen betaling er nødvendig.
Ordredato 11. juli
Å betale 0,00 kr
Se bestilling
Hent faktura som PDF
Ditt kjøp
0 x HX X7 El sparkesykkel LOVLIG (30 kmt (ulovlig), Ja, Sølv / lyseblå, Ja) 0,00 kr
Frakt 0,00 kr
Totalbeløp 0,00 kr

Sende noe tilbake? Rapporter retur i appen, så pauser vi fakturaen din.
Last ned appen 
Spørsmål?
Hvis du har spørsmål angående din bestilling, for eksempel om levering og returer, ber vi deg kontakte AIRWHEEL NORGE AS.

Hvis du har spørsmål angående din betaling, er du velkommen til å kontakte oss via klarna.no.

Denne e-posten er sendt ut automatisk og kan ikke besvares.
Lurer du på noe?
Vi er tilgjengelige 24/7 i Klarna-appen.
Chat med oss 





Klarna Bank AB (publ)
Sveavägen 46
111 34 Stockholm, Sverige
Org. nr: SE556737-0431
Postadresse
Klarna Bank AB (publ)
Postboks 153 Sentrum
0102 Oslo, Norge
klarna.com

Bloggarkiv