Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: szhbao, kami telah memudahkan untuk kembali ke Instagram
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. september 2020 kl. 20:05
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: press@fb.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Instagram <security@mail.instagram.com>
Date: tor. 20. aug. 2020 kl. 10:29
Subject: szhbao, kami telah memudahkan untuk kembali ke Instagram
To: <eribsskog@gmail.com>
Hai szhbao,
Nampaknya anda menghadapi masalah untuk melog masuk ke Instagram. Kami boleh membantu anda kembali ke akaun anda.
Log masuk sebagai szhbao
Anda juga boleh menetap semula kata laluan Instagram.
Tidak mahu kami menghantar e-mel seperti ini kepada anda?
© Instagram. Facebook Inc., 1601 Jalan Willow, Taman Menlo, CA 94025
Mesej ini telah dihantar kepada eribsskog@gmail.com dan bertujuan untuk szhbao. Bukan akaun anda? Keluarkan e-mel anda daripada akaun ini.