Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 15. november 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: UKEMENY 43 & ELTEFRI BAKST

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. november 2020 kl. 10:00

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: trine.sandberg.yahoo.no@mail.mailchimpapp.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Trines Matblogg <trine.sandberg.yahoo.no@mail.mailchimpapp.com>

Date: fre. 16. okt. 2020 kl. 15:12

Subject: UKEMENY 43 & ELTEFRI BAKST

To: <eribsskog@gmail.com>



View this email in your browser



 

UKEMENY 43 & ELTEFRI BAKST

Håper uken så langt har vært fin! Det har min uke vært! 


I dagens nyhetsbrev byr jeg som vanlig på ukemenyen for den kommende uken. Her skal det være noe for enhver smak. Visste du at du også enkelt kan lage din egen ukemeny med alle oppskriftene fra bloggen? Les mer om det nedenfor og ta i bruk verktøyet du også. Lag din egen "matkasse" og bestill gjerne ingrediensene på meny.no dersom du har anledning til det. 


Nå logger jeg straks av og tar helg. Hvor jeg skal og hva jeg skal gjøre vet jeg enda ikke. Fjellsekken er pakket og klar for blåtur med studievenninnene mine. Det ligger an til frisk luft, gode samtaler, hvile, god mat   (som jeg ikke skal lage), latter og litt godt i glasset. Jeg gleder meg!  


Ha en fin og avslappende helg - og en matglad uke! 


Trine :)


PS. Har du tips til oppskrifter, eller er det noe du savner på bloggen eller i nyhetsbrevet? Jeg vil gjerne høre fra deg! 


UKEMENY 43

LAG DIN EGEN UKEMENY

FLERE UKEMENYER

 

SISTE FRA BLOGGEN


PIZZA MED TOMAT, SPINAT OG MOZZARELLA


WOK MED KJØTTDEIG OG FARGERIKE GRØNNSAKER


ukens tips

ELTEFRI BAKST

Den eltefrie teknikken er nok den jeg benytter mest når jeg skal bake brød for tiden, og med minimal innsats og litt planlegging blir jeg gang på gang belønnet med smakfulle, luftige og saftige brød og rundstykker, med en perfekt sprø skorpe – og ikke minst godlyder og fornøyde smil fra de andre rundt bordet. Alle liker jo denne baksten! Dette er virkelig vert-/vertinnetriks nummer 1! Har du testet det? Bruk fem minutter og sett deigen nå - og nyt deilig bakst i morgen!

 


LES MER

OPPSKRIFTER ELTEFRI BAKST

SE VIDEO

 

TØM KJØLESKAPET! 

Har du tatt i bruk den smarte "tøm kjøleskapet-funksjonen" på bloggen?


Ta en titt i kjøleskapet og se hva du finner, skriv inn ingrediensene i søkefeltet på bloggen og få forslag til oppskrifter du kan lage med det du har. Effektivt, økonomisk og ikke minst bidrar du til å redusere matsvinnet!



LES MER

annonse


SUPERTILBUD PÅ KOKEBØKENE MINE!

Nå er det supertilbud på alle kokebøkene mine! Du får dem for kr. 99 pr. stk. En ypperlig bursdagsgave, julegave og vertinnegave - og kanskje også et eksemplar til deg selv? 


 



LES MER OM BØKENE MINE HER

KJØP BØKENE MINE HER


annonse


FÅ EKSTRA TRUMF-BONUS NÅR DU HANDLER PÅ MENY.NO

I forbindelse med mitt samarbeid med MENY har jeg fått lov til å tilby mine lesere 5% Trumf-bonus av hele kjøpet på MENY.NO! Bonusen er eksklusiv og gjelder kun når du bestiller varer via Trines matblogg. Tilbudet gjelder hver gang du handler i MENYs nettbutikk til og med 31.10.20. Aktiver bonusen i dag!


AKTIVER BONUSEN HER

LES MER



Du mottar dette nyhetsbrevet da du har meldt deg på e-postlisten for å motta oppskrifter/nyheter fra Trines matblogg. Du kan enkelt melde deg av nyhetsbrevet dersom du ikke ønsker å motta det lengre. Oppdater e-postadressen din her eller meld deg av e-postlisten her.


Les personvernerklæringen min her. 

 

Instagram

Facebook

Website

YouTube


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter