Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 30. desember 2020

Jeg sendte en e-post til Nasjonal Kommunikasjonsmyndighet

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse Home_WiFi_premium (4930)

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. desember 2020 kl. 10:39

Til: firmapost@nkom.no

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Homenet Support <support@homenet.no>, rongre@globalconnect.no, information@globalconnect.no, ingsei@globalconnect.dk, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, helpdesk@bitpro.no, noss@deloitte.no, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring@nextgentel.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


nå var det en gubbe, (med hvitt hår, kledd i svart), på døra mi.


Han lurte på om jeg hadde bestilt intenett.


Og jeg hadde masse rynke-krem i panna, (sånn som min Pia lærte meg å bruke rynke-krem på 90-tallet).


Og jeg gikk i bar overkropp, (for jeg er ikke så glad i helsetrøye, for å si det sånn, (og jeg har hatt en Romerike-kamerat ved navn Glenn Hesler, og hans foreldre pleide visst å sitte nakne i stua, fortalte han, på 90-tallet)).


Så dette var en veldig pinlig opplevelse, må jeg si.


(Jeg er vant til at folk som skal besøke meg har avtaler, for å si det sånn.


Ihvertfall på 90/00-tallet da jeg fortsatt fikk/tok imot besøk).


Og jeg forklarte at det er noen tullebukker/jævler som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet.


Og gubben ville ikke gå.


Det stod One på skjorta hans, (så det ut som).


Men det var Oneco, forklarte gubben.


(Han babla også noe om at det stod 4-5 mobilnummer et sted.


Jeg vet ikke hvor han mente.


Men jeg har en 'ringe-mobil', en smart-telefon (som jeg bruker som kamera og mp3-spiller) og også mobilt bredbånd, (etter at One kødda mye med meg i England, i 2013 deromkring, da jeg skulle ha ADSL).


Og folk bestiller også dritt i mitt navn.


Og telefirmaene har så registrert masse 'tulle-telefonnummer' på meg, på Gule sider, osv.).


Og han gubben babla også noe om Globalconnect.


Og jeg søkte så litt på nettet, og det kan muligens være Homenet, (fant jeg ut).


Disse har jeg kontakt om dette, (at jeg blir utsatt for identitetstyveri).


Men disse tullebukkene bestiller så mange abonnement i mitt navn, at jeg har ikke alt tullet i huet.


(Det er også Nextgentel og Telio-abbonement som blir bestilt i mitt navn, for tida.


Men jeg har kontaktet Christer Sveaas med fler om dette, og har ikke fått noen fra dem på døra, selv om det nok var nære på, for Nextgenttel hadde ikke mail-adresse på nettstedet sitt, så jeg måte søke fælt på nettet, for å finne e-post-adressen til Sveaas/Kistefos, (som eier Nextgentel), osv.).


Så dette er veldig dårlig folkeskikk, og som at Homenet ikke respekterer mitt privatliv, må jeg si.


Så dette må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog 



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: lør. 12. des. 2020 kl. 05:53

Subject: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse Home_WiFi_premium (4930)

To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Cc: Homenet Support <support@homenet.no>, <rongre@globalconnect.no>, <information@globalconnect.no>, <ingsei@globalconnect.dk>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <abuse@telia.com>



Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: <support@homenet.no>

Date: fre. 11. des. 2020 kl. 07:10

Subject: Ordrebekreftelse Home_WiFi_premium (4930)

To: <eribsskog+miniPenis@gmail.com>






Ordrebekreftelse

Takk for din bestilling av Home_WiFi_premium (4930). Har du allerede et aktivt bredbånd fra oss er pakken med Home_WiFi klar for henting i løpet av 3 - 7 arbeidsdager. Du vil motta en SMS med sporingsinformasjon. Har du ennå ikke aktivt bredbånd fra oss, vil utstyret bli levert når oppkobling nærmer seg.


Kom i gang med enkle steg, brukerveiledning finner du her.


Kundedetaljer: Erik Løvenbalk Ribsskog, (Sensurert av johncons-blogg) (Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA


E-post: eribsskog+miniPenis@gmail.com

Mobil: 45884952

Kundenummer: 275403


Abonnement: Home_WiFi_premium (4930)

Etablering: 990,-

Månedpris: 49,-

Avtaleperiode: 12m


Skjema for angrerett finner du her.




Kontakt oss | Homenet.no



2 vedlegg

Abonnementvilkar HomeNet.pdf

66K

HomeNet_angreskjema.pdf

104K

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter