Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 30. desember 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

SV: Klage/Fwd: Takk for at du opprettet bruker på www.vinmonopolet.no! [ ref:_00D5IEdhI._5005IAA58r:ref ]

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. desember 2020 kl. 20:36

Til: Linda Oug <linda.oug@vinmonopolet.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>

Hei,


dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.


(For jeg har ikke kontaktet dere).


Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.


Med hilsen


Erik Ribsskog



tor. 19. nov. 2020 kl. 10:56 skrev Linda Oug <linda.oug@vinmonopolet.no>:

Hei Erik,


Jeg kan med dette bekrefte at profilen som ble opprettet på din bruker nå er slettet. For ordens skyld kan jeg informere om at profilen aldri ble benyttet i kundeordre, så det er ikke bestilt varer i ditt navn.


Med vennlig hilsen


Linda

Kundebehandler


AS Vinmonopolet


---------------- Originalmelding -----------------

Fra: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]

Sendt: 15.11.2020, 10:05

Til: juridisk@datatilsynet.no

Kopi: elh@forbrukertilsynet.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; post@finkn.no; kundesenter@vinmonopolet.no

Emne: Klage/Fwd: Takk for at du opprettet bruker på www.vinmonopolet.no!


Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------

Fra: kundesenter@vinmonopolet.no <kundesenter@vinmonopolet.no>

Date: lør. 17. okt. 2020 kl. 00:08

Subject: Takk for at du opprettet bruker på www.vinmonopolet.no!

To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

 

 

Takk for at du opprettet bruker hos Vinmonopolet!

Nå kan du i ro og mak fordype deg, søke eller handle blant våre over 21 000 varer

Du kan kommentere og lagre dine egne favorittprodukter

Du kan lage egne lister

Du har oversikt over tidligere kjøp

Du kan sjekke hva ditt lokale vinmonopol har på lager ved å sette det som «Mitt Vinmonopol»

Du får enkelt oversikt over åpningstider og lagerstatus på din favorittbutikk når du setter den som "Mitt Vinmonopol"

Bruker du mest mobil?

Last ned vår app for smarttelefon. Logg inn med samme brukerprofil for å få tilgang til strekkode-scanning, lynraskt søk og handel med kartvisning til nærmeste Vinmonopol når du er på farta. Du kan også lage lister, favoritter og se oversikt over tidligere kjøp på appen.


App for iPhone: https://apps.apple.com/no/app/vinmonopolet/id1080930756

App for Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=no.vinmonopolet.android


Fremdeles litt glad i å lese på papir?

På «Min side» kan du tegne abonnement på vårt kundemagasin Vinbladet, Magasinet gir dybdekunnskap i druetyper, vinområder, drikke til mat, og mye mer. Bladet er gratis og sendes til deg fire ganger per år.


Ring oss på telefon 22 01 50 00 eller svar på denne e-posten hvis det er noe mer vi kan gjøre for deg!


 

Vennlig hilsen Vinmonopolets kundesenter


 

 


ref:_00D5IEdhI._5005IAA58r:ref

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter