Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 5. desember 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Help get Black voters to the polls

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. desember 2020 kl. 15:51

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: info@blacklivesmatter.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Black Lives Matter PAC <info@blacklivesmatter.com>

Date: lør. 31. okt. 2020 kl. 01:59

Subject: Help get Black voters to the polls

To: <eribsskog@gmail.com>





ERIKA,


Our country is riddled with rampant, chronic, and racially-motivated voter suppression.


Every day, we watch on the news as politicians mobilize their racist bases to intimidate voters, close polling locations in majority-minority neighborhoods, and do everything in their power to continue the brutal history of voter disenfranchisement towards Black communities.


That is why, in preparation for the upcoming election, we are putting forces on the ground in 12 battleground states to encourage, inform, and mobilize Black voters.


We're taking our protests to the polls.


So, ERIKA, can you donate $10 or more right now to ensure we can keep boots on the ground so Black voters are protected and represented fairly at the polls?


DONATE


This election, it is more imperative than ever that we vote for Black lives. We must vote for elected officials who care more about our lives than their profits or corrupt donors. The first and easiest step towards transformation of our institutions is to use our voices at the polls.


So, help us make sure people can vote. Let's make sure our communities' eligible voters can cast their ballots and use their voices for those who have been silenced.


Help make sure that the ballots cast in this election declare that Black Lives Matter -- pitch in whatever you can afford today directly to Black Lives Matter PAC.

If you've saved your payment information with ActBlue Express, your donation will go through immediately:


Express Donate $5

Express Donate $25

Express Donate $50

Express Donate $100

Express Donate $250

Donate Other Amount

Thank you for your support,


Black Lives Matter PAC


DONATE




Paid for by Black Lives Matter PAC blacklivesmatter.com and not authorized by any candidate or candidate's committee


To unsubscribe, please click here.



Sent via ActionNetwork.org. To update your email address, change your name or address, or to stop receiving emails from Black Lives Matter Global Network, please click here.


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter