Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 5. desember 2020

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Can you text Black voters, ERIKA?

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. desember 2020 kl. 15:46

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: info@blacklivesmatter.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Black Lives Matter PAC <info@blacklivesmatter.com>

Date: fre. 30. okt. 2020 kl. 21:46

Subject: Can you text Black voters, ERIKA?

To: <eribsskog@gmail.com>





ERIKA,


We are about to face one of the most, if not the most, consequential and critical elections of our lifetimes.


And that's why we need more Black voters than ever before at the polls.


We need Black communities to show out in historical numbers, declare that Black Lives Matter, and denounce the hate speech, bigotry, and racism that thrive in the voices and personas of far too many of our officials.


That is why we are partnering with our friends at the Working Families Party, Black PAC, Caribbean Americans Vote, and The Frontline to get out the Black Vote over this crucial last weekend before Election Day. We will be coming together to text Black voters in swing states and inform them of the critical importance of their vote during this election.


Texting voters is easy and fun. Will you join our Get Out The Black Vote Text Party tomorrow, Saturday, October 31st from 12-2pm ET?


Get out the Black vote text party w/ live DJ's and celebrity guest Ciara Renee. This Saturday October 31st, 12-2pm EST.


Can't make the party tomorrow?


We still need help turning out Black voters in key swing states. Find a volunteer shift that works for your schedule and help get out the vote. There are both text and phone bank options available between now and Election Day.


We need to make sure our brothers, sisters, neighbors, friends, and all members of our communities are getting out to vote.


There is simply no other choice. This election is a referendum on systemic change and a declaration that we are taking action into our hands and lifting up Black lives and communities. And we need you to make that happen.


Thank you,


Black Lives Matter PAC


DONATE




Paid for by Black Lives Matter PAC blacklivesmatter.com and not authorized by any candidate or candidate's committee


To unsubscribe, please click here.



Sent via ActionNetwork.org. To update your email address, change your name or address, or to stop receiving emails from Black Lives Matter Global Network, please click here.


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter