Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 5. desember 2020

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

[Confidential] Your complaint (Our ref:PNX-3751935-K8X3)

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. desember 2020 kl. 15:38

Til: Rina Begum <Rina.Begum@cases.financial-ombudsman.org.uk>

Kopi: "Ashmore, Dean" <Dean.Ashmore@financial-ombudsman.org.uk>, post <post@finkn.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, "complaint.info" <complaint.info@financial-ombudsman.org.uk>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no

Hei,


ettersom at jeg har forklart saken, i den forrige mailen.


Så skjønner jeg ikke hva jeg skal med dette skjemaet.


Jeg sendte dere en oppdatering angående en sak, fra 2016, så jeg nå.


Dere burde kanskje heller ha svart da.


Også litt rart at dere skriver på norsk, synes jeg.


Dette må jeg klage på.


Vennligst send dette til en overordnet.


Erik Ribsskog



fre. 30. okt. 2020 kl. 17:29 skrev Rina Begum <Rina.Begum@cases.financial-ombudsman.org.uk>:

Our ref


PNX-3751935-K8X3


Your ref


 


 


 


Kjære Hr Ribsskog

 

Din klage 

Takk for din e-post, beklager den lange ventetiden det har tatt oss å komme tilbake til deg. På grunn av det store antallet personer som trenger vår hjelp akkurat nå har vi ikke klart å svare så fort som vi ønsker.


Før vi kan følge opp denne klagen for deg vil vi trenge noen flere dokumenter. Vennligst oppgi følgende i forbindelse med din klage;

en ferdig utfylt og signert kopi av vårt klageskjema, se vedlagte kopi

har du noen korrespondanse fra firmaet, inkludert en kopi av det endelige svarbrevet fra virksomheten som vil gi oss henvisningsrett til å undersøke saken din

hvis du ikke har et endelig svarbrev, send oss en bekreftende e-post, eller brev, angående klagen din, eller bevis på at du har sendt inn en klage til dem, som bevis på porto eller referanse på bedriftsklage

Hvis du bare har sendt inn en generell forespørsel, og ikke allerede har gjennomført en offisiell klage med firmaet, forsikre deg om at du gjør dette, da vi først må gi dem åtte uker til å løse sakene. Hvis du fortsatt ikke er fornøyd kan du henvise til oss.

Vennligst ikke nøl med å kontakte meg om du har spørsmål om hva jeg har etterspurt.


Vi vil ikke foreta oss mer med mindre du kontakter oss igjen. Hvis du vil ha mer informasjon om oss, vennligst sjekk vår nettside – www.financial-ombudsman.org.uk.


Mange personer kontakter oss om vår hjelp nå, og det tar oss lengre tid enn vi ønsker å svare på forespørslene. Det kan ta et par uker før vi klarer å komme tilbake til deg. Hvis saken haster, vennligst ring vår hjelpelinje på 0800 023 4567.

 


Med vennlig hilsen,

 


Rina Begum | Adjudicator | 0800 023 4567


Financial Ombudsman Service | Exchange Tower, London, E14 9SR


 


This email has been sent securely using TLS encryption.

This email is covered by our email disclaimer.


This email was sent from Financial Ombudsman Service Ltd. Registered in England and Wales. Registered Number: 3725015. Registered Office: Exchange Tower, London, E14 9SR, United Kingdom.


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter