Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Kjøp mobil og nettbrett til gode priser! (ticket id 924094)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. desember 2020 kl. 12:33
Til: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>
Kopi: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com
Hei,
det står ikke noen referanse i mailen din.
(Hvilken av mine mailer svarer du på?
Det er ikke forklart, på noen måte.
Og mail-historien er også fjernet.
Dette må jeg klage på).
Jeg har tidligere bedt om, å få svar, fra noen, i Qliro Group, om dette.
(Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønser å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
tor. 12. nov. 2020 kl. 13:34 skrev Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>:
Hei Erik,
Takk for at du kontakter oss på Qliro.
Du har ingen ubetalt faktura hos Qliro.
Dine fakturaer: 81300000412202 og 81300000396592 er slettet hos oss.
Kontakt oss gjerne igjen dersom du har ytterligere spørsmål.
Jeg ønsker deg en fin dag videre.
Med vennlig hilsen,
Mina
Qliro
QLIRO
Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?
Bra, jeg er fornøyd
Dårlig, jeg er ikke fornøyd