Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 26. desember 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
RE: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse for #1842239
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. desember 2020 kl. 13:13
Til: Kundeservice Bladkiosken <abo-bladkiosken@egmonthm.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, hanna.ueland@egmont.com, cap@egmont.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@egmonthm.no, reception.egmontpublishing@egmont.com, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>
Hei,

jeg har tidligere vært i kontakt med Egmont, angående at dere sender meg Donald-blader og lignende, som jeg ikke har bestilt.

Og det er visst dere som har Kvinneguiden, hvor dere visst har sensurert mitt etternavn, (sånn at det kom opp: 'Blåbærkratt'), hvis man prøvde å skrive om meg.

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet, om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt disse bladene, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at det skjer noe lignende igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 13. nov. 2020 kl. 08:53 skrev Kundeservice Bladkiosken <abo-bladkiosken@egmonthm.no>:
Hei, og takk for mail.
Vi beklager på det sterkeste at du blir utsatt for falske bestillinger. Sletter dette, men er dessverre en utgave på vei til deg. Vi har sperret navnet ditt i våre kanaler, men ved endringer i deler av navnet ditt, så kan en bestilling dessverre fortsatt komme igjennom.

Mulig du bør vurdere politi anmeldelse 



 

Med vennlig hilsen

Kundeservice


Egmont Publishing AS
0441 Oslo | Besøksadresse: Nydalsveien 12
www.egmontpublishing.no



 

MinSide  - administrer abonnementet ditt selv. Enkelt og effektiv for deg som kunde.

Her kan du bl.a. enkelt sjekke ditt abonnement, endre leveringsadresse, legge inn ferieadresse/feriestopp, oppdatere kontaktinformasjon, bestille abonnement og få gode tilbud.



Vil du vite mer om våre blader eller trenger et gavetips, gå inn på www.bladkiosken.no

Klikk for mer inspirasjon www.klikk.no

 


 

 

 

--------- Opprinnelig melding ---------

Til: "juridisk" <juridisk@datatilsynet.no>

Dato: 13.11.2020

Fra: "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com>

Emne: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse for #1842239

 

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------

Fra: Bladkiosken

Date: tor. 12. nov. 2020 kl. 23:36

Subject: Ordrebekreftelse for #1842239

To:

 

 

 

*Ordrebekreftelse for #1842239* 12.11.2020 23:36

 

 

*Hei Erik,*

 

Takk for bestilling av Foreldre & barn!

 

___

 

Som abonnent på Foreldre & barn får man nå gratis digital tilgang til

bladene i appen FLIPP.

 

Last ned appen og les i vei!

 

MER INFO FINNER DU HER


 

I appen FLIPP finner man mer enn 50 blader og tegneserier. Ønsker du full

tilgang til alle bladene i FLIPP kan du oppgradere ditt abonnement for kr

49,- pr mnd (orinærpris for ikke-abonnenter: kr 129,- pr mnd).

 

 

*5 nr av FORELDRE & BARN + WoolLand body rosa 62-68* 299,- x1 *299,-*

Delsum 299,-

Frakt 49,-

Herav mva 9,80

* Å betale * *348,-*

Faktura for abonnementet kommer sammen med et av de første tre bladene. Har

du e-faktura kommer fakturaen direkte i din nettbank.

Dersom du har bestilt et tilbud med velkomstgave vil denne bli sendt

separat, og du vil vanligvis motta den i løpet av 2-4 uker.

 

*Fakturaadresse*

 

 

Erik Prompefjert Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

*Leveringsadresse*

 

 

Erik Prompefjert Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

 

*Min side* *Kontakt oss*


© Egmont Publishing

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter