Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 26. desember 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bestill julegavene allerede nå - rett fra godstolen!  ❤️
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. desember 2020 kl. 12:44
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: abo.felles@aller.no, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, info@aller.dk, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post@aller.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, KK <abo.kk@aller.no>, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, abuse@telia.com, dag.sorsdahl@aller.no, noss@deloitte.no, kundeservice@aller.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Mineblader <abo.felles@aller.no>
Date: tor. 12. nov. 2020 kl. 19:22
Subject: Bestill julegavene allerede nå - rett fra godstolen!  ❤️
To: ERIK LØVENBALK RIBSSKOG <eribsskog@gmail.com>



Julegave

Bestill julegaven i god tid
Bestill julegavene allerede nå - rett fra godstolen! Du kan velge mellom 11 titler til enten kr 249 eller kr 399.



Her finner du en gave til alle, både mor, far, besteforeldre, tante og søster!



Abonnementet du velger å gi i gave starter etter nyttår og stopper automatisk etter endt gaveperiode. Print et gavekort etter bestilling om du ønsker, så er gaven klar!



Trykk her for å bestille og bli ferdig med julegavene idag.
BESTILL HER
Årets julegave!

-
Du mottar e-post fordi du har, eller har hatt et kundeforhold med Aller Media.
Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog@gmail.com

-

For å avregistrere eller endre innstillinger for din e-post, klikk her.

-



Aller Media kundeservice



Telefon: 21 89 77 80

E-post: kundeservice@aller.no

VI OVER 60
-

Postadresse: PB 1184 Sentrum, 0107 Oslo
Besøk: Karvesvingen 1, 0579 Oslo
Org. nr.: 910 119 877

Levert av Aller Media

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter