Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 26. desember 2020

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Welcome aboard,

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. desember 2020 kl. 12:11

Til: newsletter <newsletter@thegayuk.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

Hi,


I have a degree in IT.


So you don't need to bullsh*t me about your funny subscriptions.


You write lies, it seems.


You gays probably think it's boring telling the thruth, but when you're part of society you should be able to deal with other members of society in a better way I think.


I want a reply from a superior about this.


(I want to know the name of the troll who has ordered this in my name.


And I want to know which better routines, that you're going to start with, so that this doesn't happen again).


Erik Ribsskog



tor. 12. nov. 2020 kl. 12:35 skrev newsletter <newsletter@thegayuk.com>:

Dear Mr Ribsskog


As we only offer a double opt subscription, it means that someone clicked on a verify / activation link sent to your emails, this action was not initiated by us. This can only be done by someone with access to your emails. 


We offer the double opt in so that people aren’t subscribed against their will or consent to our system.


If you didn’t activate the subscription then perhaps it might be worth changing your email password / or ensure you properly log out of any public computer you access your emails from.


I’m not sure what else we can do to help at this point. We do not add emails to our system or share data with any outside companies or organisations.


As mentioned before I have unsubscribed / deleted your details and unless you write to us again, no one from our company will write to you again.




All the very best 


Jake Hook




Kjære herr Ribsskog


Siden vi bare tilbyr et dobbeltoptisk abonnement, betyr det at noen klikket på en bekreftelses- / aktiveringskobling sendt til e-postene dine. Denne handlingen ble ikke initiert av oss. Dette kan bare gjøres av noen med tilgang til e-postene dine.


Vi tilbyr dobbeltvalg slik at folk ikke abonnerer mot deres vilje eller samtykke til systemet vårt.


Hvis du ikke aktiverte abonnementet, kan det kanskje være verdt å endre passordet ditt / eller sørge for at du logger deg riktig ut av en offentlig datamaskin du får tilgang til e-postene dine fra.


Jeg er ikke sikker på hva mer vi kan gjøre for å hjelpe på dette punktet. Vi legger ikke til e-poster i systemet vårt eller deler data med eksterne selskaper eller organisasjoner.


Som nevnt tidligere har jeg meldt meg ut / slettet opplysningene dine, og med mindre du skriver til oss igjen, vil ingen fra vårt firma skrive til deg igjen.




Alt det beste


Jake Hook




On 12 Nov 2020, at 10:55, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:


Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: TheGayUK Newsletter <newsletter@thegayuk.com>

Date: søn. 11. okt. 2020 kl. 01:27

Subject: Welcome aboard,

To: <eribsskog@gmail.com>



Hello and welcome to THEGAYUK newsletter. You can unsubscribe at time by using the links you'll find at the end of every email!


If this subscription was in error please reply directly to this email or use the unsubscribe link at the bottom of this email.


Your subscription has been confirmed! Thank you!


 

https://www.thegayuk.com/


To unsubscribe, click here. To change subscriber options, click here.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter