Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 15. januar 2021

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Nyhetsbrev november

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. januar 2021 kl. 19:58

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: post@fosterhjemsforening.no, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, sandra@fosterhjemsforening.no, tone@fosterhjemsforening.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Norsk Fosterhjemsforening <post@fosterhjemsforening.no>

Date: man. 23. nov. 2020 kl. 20:01

Subject: Nyhetsbrev november

To: <eribsskog@gmail.com>



View this email in your browser


Nyhetsbrev november

Fosterhjemskonferansen 2020

Fosterhjemskonferansen 2020 gikk av stabelen i forrige uke, og opptakene fra alle tre dager finnes nå tilgjengelige for deg som er medlem i Norsk Fosterhjemsforening! Dette er en fin mulighet å få med deg interessante og nyttige innlegg fra blant annet professor Kirsten Sandberg, statsråd Kjell Ingolf Ropstad, forsker Stine Lehmann, og mange flere!


Logg deg på medlemssidene med

brukernavn: medlemmer og passord: Medlem3692



Julegave med mening!

Ønsker du å gi bort en julegave med mening? Gi bort et støttemedlemskap i Norsk Fosterhjemsforening!

Et støttemedlemskap bidrar til jobben for at alle barn og unge som bor i fosterhjem skal få det de trenger for en trygg og forutsigbar oppvekst! Du som gir bort støttemedlemskap, vil motta et gavebevis å gi til den du ønsker.


Les mer her!


SofusFAMILY - ny medlemsfordel!

Her kommer en ny og god fordel til våre medlemmer!

Sofus Norge AS gir alle som er medlem i Norsk Fosterhjemsforening et godt tilbud på et enkelt og sikkert dokumentasjonsprogram, hvor dere kan håndtere alt det skriftlige arbeidet vedrørende barnet/barna som bor hos dere. 

Se infovideoen under, og les mer om Sofus her!


Forstatt mulighet til å verve medlemmer og støttemedlemmer til kun kr. 100 ut året!

Besteforeldre, beredskapshjem, onkler, tanter, besøkshjem, fosterhjem, bedrifter, organisasjoner - alle kan være med å støtte! Nye medlemmer betaler kun 100 kr ut året.


Vervekonkurransen er fortsatt i gang! Les mer om den her og meld inn medlemmer her.


Bjørg (88) stråler når hun snakker om å være fosterbestemor for Elizabeth. – Det er så koselig når Elizabeth kommer innom i langfri og etter skoletid for å prate. Jeg tror det er enda hyggeligere for meg enn for henne, sier Bjørg.

Kupp i nettbutikken!

Vi har satt ned prisen på Fosterhjemshåndboka! Nå kan den bli din for kun 399,-,Vi har også noen andre kule ting på lager; sekker og refleksvester for eksempel! 

Nettbutikken finner du her!


Fosterhjemshåndboka

Ny pris: 399,- (540,-)


Refleksvest

Ny pris: 4 for 100,-

(før 1 for 75,-)


Ryggsekk

Ny pris: 275,- (525,-)

Facebook

Website

Email

Instagram

Norsk Fosterhjemsforening

Storgata 10A, 0155 OSLO | Tlf. 23 31 54 00

post@fosterhjemsforening.no | www.fosterhjemsforening.no

Org.nr. 956 862 779 MVA


Du mottar denne eposten fordi du er medlem i Norsk Fosterhjemsforening.

Klikk her for avmelding.


Email Marketing Powered by Mailchimp  


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter