Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 15. januar 2021

Her kan man se hva jeg kjøpte på Amazon i 2013

mer om hva jeg kjøpte på amazon i 2013

PS.

Det var sånn, i England, at politiet hele tida brøyt seg inn i leiligheten min, (de smadra døra), og arresterte meg, på brutalt vis.

(Noe jeg har blogget om mange ganger tidligere).

De beskyldte meg for å sendt stygge mailer til en britisk byråkrat-dame.

Og det hadde jeg, (for det første), ikke gjort.

Og for det andre, så er det vel heller ikke kriminelt/forbudt, (for borgere), å sende mailer, til byråkrater.

(For å si det sånn).

Så denne terroren, (fra britisk politi/myndigheter), var fullstendig ubegrunnet, fra ende til annen.

(Må jeg si).

Og i forbindelse med disse brutale terror-arrestasjonene.

Så stjal også politiet PC-ene mine.

(Noen ganger sa de at jeg kunne hente de, (etter en måned eller to).

Men de britiske myndighetene hadde da samtidig stoppet min livsopphold-støtte, (noe jeg blogget om).

Sånn at dette ble umulig, (jeg måtte da gå og lete etter mynter på gata, så jeg hadde ikke nok penger til mat, så jeg hadde ikke krefter til å bære en tung/svær PC, en halv mil, for å si det sånn)).

Og når jeg da etterhvert fikk litt livsopphold-støtte igjen.

Så var jeg lei av å sitte på biblioteket, (for å blogge osv.).

Og jeg hadde ikke TV der jeg bodde.

Så jeg kjøpte derfor en brukt PC, (fra en liten butikk i County Road, (hvor jeg pleide å ta bussen fra)), som jeg kunne bruke, til å blogge, drive med webdesign, drive nettbutikk, ta online kurs, lese nyheter, høre på musikk og skrive/publisere memoarer, osv.

Men den PC-en hadde visst ikke lydkort.

(Eller om det var sånn, at lydkortet ikke virka.

Noe sånt).

Og jeg visste, at på Amazon, så solgte de tekniske duppeditter, for nesten ingenting, (siden at disse ble sendt fra Kina, hvor de bare betaler noen øre i porto, (noe jeg har blogget om tidligere)).

Så da var jeg økonomisk, og fikk fiksa PC-en, for nesten ingenting, da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

På bildet øverst i bloggposten.

Så står det forresten, at det nevnte USB-lydkortet, ble sendt, fra UK.

Men da har kanskje dette firmaet, (som antagelig er cirka som en Ebay-butikk, eller noe lignende), kjøpt disse, i gross, fra Kina, (eller noe i den duren).

Og da har de nok nytt godt av, den lave kinesiske portoen.

(Som også gjaldt/gjelder for andre u-land/asiatiske land.

Hvis jeg har forstått det riktig).

Sånn at de kan selge disse videre, for nesten ingenting, da.

(Noe sånt).

For portoen i England, er også, en brøkdel av den norske.

(Sånn som jeg husker det).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter