Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 15. januar 2021

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

SV: Klage/Fwd: Sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg [ ref:_00D20BwOI._5007R2nVipo:ref ]

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. januar 2021 kl. 20:40

Til: Posten kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>

Kopi: post <post@finanstilsynet.no>, postmottak@sd.dep.no, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, abuse@telia.com, polcustomercare@royalmail.com, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post <post@finkn.no>, Faktura RB <faktura.rb@posten.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, polboard@postoffice.co.uk, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, elh@forbrukertilsynet.no, "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, Terje Meyer <terje@aspelund.no>, Club Creo <info@clubcreo.com>, CustomerCare <customercare@postoffice.co.uk>, Finn.Kinserdal@nhh.no

Hei,


jeg synes ikke at det er så artig, å bli sendt rundt, som en kasteball.


Dette virker som ansvarsfraskrivelse, fra Posten, synes jeg.


Og dere har også rekord-mange skrivefeil i ordet: 'Transportør'.


Dette må jeg klage på.


Dere får sende om dette til dere konsernsjef Wille.


Jeg har også mange andre klager på lur til henne.


(Angående at noen 'troll' bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.


Det er snakk om flere hundre saker nå.


For å si det sånn).


Men hu gjemmer seg litt, og har hemmelig e-post-adresse, kan det virke som.


(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at dette skjer igjen).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tir. 24. nov. 2020 kl. 10:52 skrev Posten kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>:

Hei


Vi som tranprortør kan ikke hjelpe deg i denne saken.


Ber deg kontakte Lotteriadministrasjonen som må ha mottatt bestilling av varen.




Med vennlig hilsen


Øyvind | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice


Tlf privat: 22030000 Tlf bedrift: 04045

E-post: kundeservice@posten.no



---------------- Originalmelding -----------------

Fra: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]

Sendt: 20.11.2020 00:42

Til: juridisk@datatilsynet.no

Kopi: post@finanstilsynet.no; postmottak@sd.dep.no; kristiansand.kundeservice@posten.no; post@akademikerforbundet.no; abuse@telia.com; polcustomercare@royalmail.com; sande.vgs@vfk.no; hrwuk@hrw.org; post@finkn.no; faktura.rb@posten.no; amnestyis@amnesty.org; polboard@postoffice.co.uk; politikk@hoyre.no; elh@forbrukertilsynet.no; postmottak@sivilombudsmannen.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; firmapost@nkom.no; post@inkassoklagenemnda.no; terje@aspelund.no; info@clubcreo.com; customercare@postoffice.co.uk

Emne: Klage/Fwd: Sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg


Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: <no_reply@posten.no<mailto:no_reply@posten.no>>

Date: tor. 29. okt. 2020 kl. 20:16

Subject: Sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg

To: <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>



Hei.

Det er en sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg.


Sporingsnummer: 370727320188787550


Sendingen har målene 6 cm x 20 cm x 28 cm.

Vekt: 1,95 kg.

Forventet ankomst 30.10.2020.


Spor sendingen her: https://posten.no/s/370727320188787550


Hilsen Posten


________________________________


The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.


Med vennlig hilsen


Odd Øyvind Fløysvik | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice

Tlf: 22030000 | 04045

E-post: kundeservice@posten.no


Posten Norge AS

www.postennorge.no | www.posten.no | www.bring.no



Følg oss også på: Facebook | Twitter

ref:_00D20BwOI._5007R2nVipo:ref

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter