Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 15. januar 2021

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Georgia Runoff Goal: $500,000

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. januar 2021 kl. 21:11

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: info@blacklivesmatter.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Black Lives Matter PAC <info@blacklivesmatter.com>

Date: tir. 24. nov. 2020 kl. 21:08

Subject: Georgia Runoff Goal: $500,000

To: <eribsskog@gmail.com>





ERIKA,


We’ve got 42 days until the Georgia runoff election on January 5th.


Black Lives Matter PAC is working hard to bring as many folks to the polls in this special election as possible. Notoriously, special elections have been low turnout affairs which greatly benefit the Republicans as their old White base reliably turn out.


That’s why we are not just getting ads on the air, but we’re also planning some massive (COVID-safe) Get Out The Vote events. We need to make sure we set up as many volunteers as possible with the resources they need to reach voters.


In order to fund our ad and volunteer programs to elect Jon Ossoff and Reverend Warnock to the Senate, we’re going to need to raise $500,000 in just a few short weeks. Chip in whatever you can now to fuel our efforts.

If you've saved your payment information with ActBlue Express, your donation will go through immediately:


Express Donate $5

Express Donate $25

Express Donate $50

Express Donate $100

Express Donate $250

Donate Other Amount

For the past 4 years, we’ve seen Mitch McConnell block bill after bill in the Senate. Disturbingly, he’s refused to pass another stimulus for the millions of folks across the country grappling with the pandemic. Because COVID-19 has impacted Black and brown communities more than any other, McConnell’s relentless blocking of another stimulus is hitting our most vulnerable communities harder than ever before.


If Jon Ossoff and Reverend Warnock are elected to the Senate, Mitch McConnell won’t have the power to keep manipulating the people. His days of blocking meaningful legislation can be over if we raise enough money to help fund our efforts to ensure that Jon Ossoff and Reverend Warnock win these Senate races.


And, since Black people delivered victory to the presidential election, we can do it for the Senate, too. But we need the resources to do so.


Absentee ballots are already being sent to voters. We’ve got no time to waste. Rush a donation of $5 or whatever you can.


Thanks for your help. Together, we’re going to take Mitch McConnell down.


In love and solidarity,


Black Lives Matter PAC



DONATE









Paid for by Black Lives Matter PAC (blacklivesmatterpac.vote) and not authorized by any candidate or candidate's committee


To unsubscribe, please click here.



Sent via ActionNetwork.org. To update your email address, change your name or address, or to stop receiving emails from Black Lives Matter Global Network, please click here.


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter