Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 15. januar 2021

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Erik Monica, let’s get your business growing 🌱

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. januar 2021 kl. 20:45

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: newsletter@futurelearn.com, abuse@telia.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Lily at FutureLearn <newsletter@futurelearn.com>

Date: tir. 24. nov. 2020 kl. 11:03

Subject: Erik Monica, let’s get your business growing 🌱

To: <eribsskog@gmail.com>



FutureLearn logo


Hello Erik Monica,

Ready to make your business thrive? Consider this handy blog post your roadmap to success.


We guide you through the process of improving your basic business knowledge and refining your hard and soft skills, before becoming an expert in marketing, analytics and leadership.


Whilst finding time to learn can sometimes feel tricky, you can bet it’ll help you to cut past your competitors and improve your entire business in the long-run.


Grow your business


UNIVERSITY OF LEEDS


Starting a Business 1: Vision and Opportunity

4.5 out of 5 stars

4.5 (25 reviews)


Join now


ACCENTURE


Digital Skills: Web Analytics

4.7 out of 5 stars

4.7 (240 reviews)



Join now


UNIVERSITY OF MICHIGAN


The Science of Success: What Researchers Know that You Should Know

4.6 out of 5 stars

4.6 (16 reviews)

Join now


DEAKIN UNIVERSITY & COVENTRY UNIVERSITY


Leading Strategic Innovation: How to Lead with Purpose

4.8 out of 5 stars

4.8 (129 reviews)

Join now


COVENTRY UNIVERSITY


Foundations of Project Management

4.6 out of 5 stars

4.6 (68 reviews)



Join now


THE OPEN UNIVERSITY


Bookkeeping for Personal and Business Accounting

4.5 out of 5 stars

4.5 (113 reviews)



Join now

View more courses


FacebookTwitterInstagramLinkedInYoutube

Need support? Try our FAQs


VAT number: GB 650 7489 18

FutureLearn is a registered company in England and Wales - 8324083

1-11 Hawley Crescent, Camden Town, London, NW1 8NP, United Kingdom


You received this email because you are subscribed to FutureLearn announcements. You can unsubscribe from these emails or update your subscription preferences.

View our terms and conditions.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter