Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 16. januar 2021

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: We've got a new spin on #GivingTuesday

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. januar 2021 kl. 19:22

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Rodrigo Heng-Lehtinen, Deputy Executive Director for Policy & Action <info@transequality.org>

Date: fre. 27. nov. 2020 kl. 22:01

Subject: We've got a new spin on #GivingTuesday

To: Miss Ribsskog <eribsskog@gmail.com>




 

giving tuesday banner.png 

 

Dear Miss,

 

If there’s one thing we’ve learned throughout the years, it’s that you are our best ambassadors. When we need your voice, you speak up. When we need your strength, you carry our message. When we need your power, you share your stories.

Now, we’re asking for your help once more. We’re asking all of our supporters to create their own Facebook fundraiser this #GivingTuesday, December 1, to share with their networks to help us fuel our mission through 2020 and beyond. It’s a simple way to make a huge impact on our mission.


Click here and follow the simple guide to start and share your fundraiser for #GivingTuesday now!


Facebook Fundraising


With your help, we can reach even more people this #GivingTuesday. Plus, Facebook will match all donations up to $7 million dollars, so the more exposure we have, the more money we can raise!


Click here and set up your own fundraiser now!


By helping us spread the message, you will help us keep up the fight for equality for trans people in all aspects of everyday life -- in healthcare, education, voting, criminal justice, public spaces, and wherever discrimination still exists. Thank you, as always, for your support!


Sincerely,


 Rigo Photo.jpg Rodrigo Heng-Lehtinen

Deputy Executive Director

National Center for Transgender Equality 

(P.S. If you aren’t on social media, you can still make a difference by making a contribution here.)




Get the latest:


National Center for Transgender Equality

1133 19th St. NW, Suite 302, Washington, DC 20036


Unsubscribe


powered by Blackbaud

nonprofit software

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter