Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 16. januar 2021

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Siste nytt fra Stadion ⚽

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. januar 2021 kl. 19:35

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: kamp@brann.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, nff@fotball.no

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: SK Brann <kamp@brann.no>

Date: lør. 28. nov. 2020 kl. 10:48

Subject: Siste nytt fra Stadion ⚽

To: Superhomofile Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



Vi é Brann - Bergens stolthet

127 Brann logo Siste nytt fra Stadion Terminliste

bild

Før kampen: Brann - Aalesund

Byen e Bergen og laget e Brann! Les deg opp om alt du trenger å vite før kampen mot Aalesund.

Les mer

bild

Derfor fornyet de partoutkortet

Partoutkortfornyelsen for 2021 er nå i gang. Her forteller fire av de første som fornyet om hvorfor de allerede har sikret seg plass i 2021.

Les mer

192 Mikal Berg Kvinge mot Odd 2020

Har forlenget med Brann!

Mikal Berg Kvinge (17) har signert en ny avtale med Brann, som gjør at kontrakten hans strekker seg ut 2023-sesongen.

Les mer her

Partoutkortfornyelsen har startet

Alle som kjøpte partoutkort for 2020-sesongen får anledning til å fornye plassen sin før nyttår. Har du partoutkort, men har ikke mottatt fornyelseseposten din kan du ta kontakt med oss på kamp@brann.no.


I morgen vil det være mulig å fornye sitt partoutkort i billettboden ved inngang 9 fra kl 15-18.


Les mer her 197 fornyelse pk

Æresmedlem Svein R. Sætersdal har gått bort, 86 år gammel.

Svein R. Sætersdal ble født 16. juli 1934, og har gjennom hele livet hatt mangfoldige roller i Sportsklubben Brann. Han ble æresmedlem i Brann i 2000.

Les mer

bild

bild

MOT i alle avdelinger

Som ambassadørklubb har Brann ofte besøk av MOT som holder foredrag, men for første gang ble brorparten av klubben involvert.

Les mer

bild

Se scoringene fra Lerkendal

Robert Taylor, Daouda Bamba og Sander Svendsen scoret målene i seieren mot Rosenborg på Lerkendal.

Les mer

198 Skjermbilde 2020 11 27 kl. 15.30.56

Vi har byttet nyhetsbrevløsning

Du mottar denne eposten fordi du er blitt registrert i våre nyhetsbrevlister. Dersom du tidligere har meldt deg av vårt nyhetsbrev, beklager vi at du nå har mottatt en epost fra oss. Årsaken til det er bytte av nyhetsbrevløsning. For å melde deg av på nytt klikker du på lenken i bunn av nyhetsbrevet.

Click to visit us on Facebook

Click to visit us on Twitter

Click to visit us on Instagram

Click to use Snapchat

Kontakt oss

Webversion Meld meg av nyhetsbrev

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter