Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 16. januar 2021

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: In tough times, we are even more grateful

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. januar 2021 kl. 18:40

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Mara Keisling, Executive Director <info@transequality.org>

Date: tor. 26. nov. 2020 kl. 20:01

Subject: In tough times, we are even more grateful

To: Miss Ribsskog <eribsskog@gmail.com>




Thanksgiving

 

Dear Miss,


In a year filled with many challenges, losses, and disappointments, it might be hard to see the good 2020 has brought. Despite the struggles, there is plenty to be grateful for this year.

This year alone, we saw the Supreme Court affirm that employers can’t discriminate against transgender people in the workplace, voters across the country chose to send a record number of trans and nonbinary people to their state legislatures, and voters elected a new administration headed to the White House that is committed to advancing trans issues and being an ally to all trans people.


This year especially, we are so thankful for you. We are thankful for your voice, your activism, your generosity, and always, your constant reminder of why we do the work we do -- to ensure that our trans family is seen and treated as equal in all aspects of everyday life.


So, today, as you gather with friends and family, whether around the table or the computer over video, we hope you will take a moment to reflect on all the progress you helped NCTE make this year. There will be more challenges ahead, but they will always make the wins that much more special. And that is certainly something to be grateful for.


Sincerely,


Mara Photo.jpg Mara Keisling

Executive Director

National Center for Transgender Equality


Get the latest:


National Center for Transgender Equality

1133 19th St. NW, Suite 302, Washington, DC 20036


Unsubscribe


powered by Blackbaud

nonprofit software

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter