Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 2. november 2007

Tittel på tema: Den norske pressen.
Tema-Sammendrag: En flokk med ulver som jakter i flokk?
Skrevet: 02/11/2007 05:11
Linjær : Trådet : Enkel : Grenet

Trådverktøy
Hurtigsvar
Bli varslet på dette temaet
Send temaet på e-post
Legg temate til i favoritter
Skriv ut dette temaet.


02/11/2007 05:11


cons
Heltidsansatt

Innlegg: 361
Ble medlem: 01/09/2007

Det virker som om den norske pressen er usedvanlig ensrettet når det gjelder å 'ta' personer enkelte ganger.

Jeg tenker på Valla saken, Tønne saken, Jagland, Thommesen nå da, Carl I Hagen de siste 30 årene vel, Søviknes, ja det finnes vel mange flere eksempler og, som jeg ikke kommer på i farta.

Felles for disse, synes jeg det er, at alle avisene og tv-kanalene, virker som om dem tar samme side.

At hele den norske pressen har en felles agenda, mot et offer som jages i flokk, i en hektisk periode, med stadig nye angrep så og si hver dag i en viss periode.

Det virker nesten som om det er en nøye, på forhånd planlagt henretting noen ganger.

Og ingen tar offerets parti.

Det virker som om det er total ensretting, og man må vel nesten si det virker organisert og planlagt da.

Det kan ikke være mye enkelt for en person som får en sånn kampanje mot seg.

Og hva kommer det av da, at alle i pressen, må man vel si, mener det samme.

Og bare kjører på, og overkjører personer, som om det var en felles organisert kampanje for hele pressen.

Er det jeg som har misforstått om dette eller?

Eller, hvis ikke, hvem kan det være som organiserer disse 'kampanjene' da.

Det kan man vel lure på, skulle jeg tro.

I hvertfall lurer jeg på det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter