Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 2. november 2007

RE: Veggavisen - varsling!

02 November 2007
21:23

Subject RE: Veggavisen - varsling!
From Erik Ribsskog
To 'veggavisen@tv2.no'
Sent 02 November 2007 21:17

Hei,
 
jeg bare sender en rapport på dette innlegget.

Det har ikke noe sammenheng med tema i tråden i det hele tatt, og jeg klarer ikke å
finne noe meningsfullt med posten.
 
Og trakasserende/nedlatende er posten også, synes jeg.
 
Så jeg sender en rapport på denne og, så kan jo eventuelt dette sees i sammenheng
med de ca. 40 andre postene som jeg har sendt dere, med  trakasserende innhold de
siste ukene.
 
Så det er vel kanskje en ny mote eller trend på gang, bare for å fleipe litt.
 
Men samme det.
 
Jeg sender om dette uansett, så får jeg håpe at dere har tid til å ta en kikk på dette!
 
Håper dette er i orden!
 
Mvh.

Erik Ribsskog
 
 
From: veggavisen@tv2.no [mailto:veggavisen@tv2.no]
Sent: 02 November 2007 20:37
To: erik.ribsskog@btinternet.com
Subject: Veggavisen - varsling!
 
Rebo har postet en melding kaltEli Hagens frisør - Spøkefugl eller faglig dyktig?.

Meldingen ble postet: Friday November 02,2007 09:37:25 PM
Hvorfor har du 2 nicks cons/johncons? Spaltet personlighet?

Du kan se meldingen på http://forum.tv2.no/forum/messageview.cfm?catid=130&threadid=38368&forumid=1.

Ønsker du å avslutte varslinger, kan dette gjøres gjennom "Mitt Forum" (http://forum.tv2.no/forum/today.cfm).
Ønsker du å svare, logg deg inn på forumet, svar på denne emailen vil ikke bli registrert.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter