Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 12. juni 2008

Aftenposten-artikkel om pengespill. (In Norwegian).

Jeg leste den Aftenposten-artikkelen om pengespill, mer ordentlig nå, og de spillemaskinene, er de rareste maskinene jeg har hørt om.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2479485.ece

De fjernstyres, over internett antagelig, fra Hamar.

Og alle spillerene, må registreres med navn og adresse osv.

Så da sitter vel antagelig Trond Giske på Hamar da, på fridagene, og bestemmer hvem som skal vinne eller ikke?

Staten skal ha full kontroll på innholdet i lommebøkene til folk nå altså.

Jeg synes den her staten, og statens representant Giske, og kollegaene hans, driver med veldig mye rart.

Så hva folk tenkte på, i 2004, da de stemte på AP osv., det skjønner ikke jeg, men dem har kanskje funnet opp en måte å lure tellemaskinene på og nå?

Kanskje de også fjernstyres fra Hamar?

Noe er det vel.

Så får vi se hva som skjer.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Nå skal jeg skrive litt med stygge ord her, som sikkert får folk i Norge til å steile.

Men jeg har jo sett det, at det virker som at det er en New World Order/Illuminati organisert krig mot de blonde.

Og hva er det Giske skal?

Han skal sette noen tusen fjernstyrte spille og overvåkningsmaskiner inn i noen tusen kiosker, i bygder og bydeler, rundt omkring i landet.

Og var det ikke sånn, at man for noen år siden, fjernet aldersgrensen for tipping og de andre spillene?

Eller husker jeg feil.

Skal Trond Giskes New World Order lakeier, sitte på Hamar, og si at nå gikk hun 16 år gamle ditt og datt tom for kontanter.

Og ringer den lokale Illuminati-avdelingen, og sier at nå er det bare å komme tilbud til hu Gudrun, eller hva hu heter, så slår a nok til, for hu vil ha penger til røyk og øl på lørdag.

Er det det som foregår?

Hvorfor skal man ellers ha fjernstyrte overvåkingsmaskiner fra Hamar?

Jeg skjønner det, hvis folk reagerer på det jeg skriver i PS-et her.

Men når jeg tenker på hva som foregikk i Norge, da jeg bodde der, og hva som foregikk med nordiske damer, da jeg jobbet på Arvato i Liverpool, osv, så begynner jeg å lure litt her.

Så da er det i hvertfall på plass å rope et lite varsko her, synes jeg nok.

Så får heller folk si at jeg er psyko eller pervo, eller hva de skal ha det til, siden jeg skriver om sånt.

Men jeg synes nå, at man må vel si fra, hvis man tror at det kan være noe sånt som foregår.

Så da gjør jeg nå det.

Så får man håpe at det er i orden.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter