Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 12. juni 2008

Anti-terror lover i Storbritannia. (In Norwegian).

David Cameron sier på TV, at hvis man underminerer samfunnets friheter, i forbindelse med at politiet kan holde folk i varetekt i ukevis, et forslag fra labour vel.

Han sier at hvis man underminerer samfunnets friheter, så gjør man terroristenes arbeid for dem.

Det er nok ikke umulig at han har rett i det.

Og at det med de terrorlovene, er noe New World Order greier, for å hersje med vanlige folk, del av en politistat/New World Order agenda.

Det ville ikke forrundret meg i hvertfall.

Så det er mulig han har rett i det.

Men jeg tror parlamentet i Storbritannia, gikk inn for strengere anti-terror, eller 'anti-terror' lover alikevel.

At politiet nå skal få lov å holde folk i varetekt i ukesvis, uten tiltale, med hjemmel i anti-terror lover da.

Men jeg har ikke fått med meg hvordan det er i Norge.

Men det burde jeg kanskje klare å finne ut.

Men for å oppsumere:

Myndighetene gjør nå altså terroristenes jobb, og terroriserer de vanlige folka, kan det virke som nå.

Så at det 11. september greiene, var et plot, for å innføre en slags politistat, som en del av en New World Order agenda, det ville jeg ikke sett helt bort fra.

Men dette er det vel mange som har skrevet mye om før, så det er vel en kjent teori(?).

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Nå oppsumerte de på TV, (BBC2).

De sa at labour fikk forslaget om lengre varetekt uten siktelse (i 3-4 uker vel), gjennom parlamentet, med støtte fra de liberale.

(Dette forslaget ble fremmet for et år eller to år siden, eller noe, av labour, Blair eller Brown, jeg husker ikke.

Og først var det snakk om noe med over hundre dager i varetekt, uten siktelse, hvis jeg husker riktig.

Men forslaget ble da nedstemt.

Så dette er vel andre runde da).

Nå skal forslaget til 'the lords', sa de på TV.

Det er vel da underhuset.

Og jeg vet ikke om de er demokratisk valgt nå, men det var de i hvertfall ikke før.

Men der ventes forslaget å gå gjennom en enda mer 'bumpier ride', sa de på TV.

Så det er altså slett ikke sikkert at forslaget blir vedtatt, selv om det gikk gjennom i parlamentet, hvis jeg har forstått det riktig.

Men vi får se hva som skjer.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter