Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 12. juni 2008

Salsa-dip situasjonen på Tesco Metro i Liverpool. (In Norwegian).

Nå har jo jeg jobbet på Rimi i Norge, i 12 år, hvorav ca. 10 år som leder.

Og jeg har også jobbet i tre år tilsammen på OBS Triaden i Lørenskog, og CC Storkjøp i Drammen.

Så jeg har jobbet ca. 15 år i dagligvarebransjen i Norge.

Jeg kjøpte noen sånne Salsa-dip glass, som smakte litt rart, forklart her:

http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Tull%20p%C3%A5%20Tesco

Og jeg tror noen mob, eller noe, har fulgt med på hvilke varer jeg kjøper, og tuller med de.

Som jeg forklarte i linken.

Her er situasjonen, 31. mai:



Her stiller jeg spørsmål ved hvorfor lablene er satt på høykant.

Det var også noe rare ting ved utsolgt-sitasjonen, se linken ovenfor.

Skal jeg finne bildet fra i dag, eller i går blir det vel, siden det er etter midnatt:



Her ser vi at den ene salsa-dipen nå er utsolgt.

Med en sånn lapp fra Tesco og.

At produktet skal være lenge utsolgt.

Vanligvis når produkter er utsolgt, så får den jo ikke egen label for dette.

Det er bare vanligvis tomt i hylla.

Og ikke noe spesial-label av den grunn.

Så her er det tydelig at det er noe spesiellt som har skjedd.

Har Tesco fått klage på denne dipen, og trukket den tilbake fra markedet, enten i alle Tescoer, eller bare på Tesco Metro i Liverpool?

Sånn kan det virke for meg i hvertfall, at her må det ha vært en slags tilbakekalling av produktet, eller lignende.

For at en salsa-dip skal bli langtids-utsolgt, det synes jeg høres litt rart ut, så her tror jeg nok det må ha vært noe som har foregått.

For eksempel det jeg skrev jeg mistenkte, i linken ovenfor.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter