Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 12. juni 2008

Hvem fra Arvato er det som leser så mye på bloggen min? (In Norwegian).

Jeg lurte litt på hvor mange som leste på bloggen min, så jeg har installert en sånn 'tracking cookie', på bloggen.

Da kan man se mye rart om de som ser på bloggen, blandt annet IP-adresse, og hva de skrev på Google, faktisk, hvis de fant bloggen min gjennom Google.

Her er en liste over de siste som har funnet bloggen min gjennom Google:



Jeg lurte på hvem det var, som leste på bloggen min hele tiden, og da går det ann å finne ut ip-addresse og isp osv, Internet Services Provider, eller noe, og da står det Arvato:



Jeg jobbet jo på Arvato tidligere, i 2005 og 2006.

Microsoft samarbeider med Arvato, og har outsourcet produktaktivering over telefon, til Arvato Services Ltd.

Den skandinaviske (eller nordiske er vel riktigere å si, siden Finland og Island var dekket også).

Den skandinaviske produktaktiveringen, jobbet jeg på der, for Arvato, i the Cunard Building, i Liverpool.

Jeg fant mye, mer eller mindre, 'lugubre' ting, angående driften av firmaet:

http://johncons.angelfire.com/blog/index.blog/1293688/enclosure-7/

Det er flere poster om dette også, på den bloggen.

Og da endte det med, at jeg ble oppsagt der, på en kreativ måte.

Og etter det, så har de slettet ting på Blogger-bloggen min, blandt annet CV-en min.

Altså, Arvato, har gjort det.

Og de har slettet ting, som jeg har skrevet på Xiandos. (Om politiet i England, og mye mer).

Nå er det litt sent, så nå orker jeg ikke finne linkene til dette, men det skal finnes på bloggen det og.

Så nå lurer jeg på hvem det er, fra Aravto, som sitter på bloggen min halve dagen, virker det som.

Det er litt rart, synes jeg, siden Microsoft aktiveringen jo er flytta til Tyskland, så er det vel ikke noen norske som leser(?)

Og, folk har vel andre ting å gjøre, på jobben, enn å lese blogg.

Men noe er det vel.

Jeg bare synes det var litt rart, at de leste så mye på bloggen min, fra Arvato sine pc-er, nå, når de var så interessert i å bli kvitt meg tidligere, ved en konstruktiv oppsigelse, da jeg jobbet der.

Så det synes jeg kanskje var litt snodig.

Så kanskje det er noe lureri de driver med der, det ville jeg ikke sett bort fra.

Så er det kanskje andre som skjønner mer om dette enn meg, men da kanskje de får noe nytte av denne informasjonen da, i tilfelle det er noe lureri som Arvato driver med igjen, mener jeg.

Så får vi se hva som skjer.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Det tracking cookie systemet jeg bruker, Statcounter, eller noe, det lagrer bare informasjonen i et par-tre dager.

Så når det står at de har søkt 12 ganger på Google, for å finne siden min, så er det bare for tirsdag og onsdag, sånn cirka, og jeg tracet den ip-en til Arvato, 20 mai, så jeg der, så de har nok vært på bloggen en del hundre ganger, siden da.

Og de søker også på 'arvato blog liverpool', fra private IP-adresser, andre steder i Liverpool, om kvelden.

Her f.eks:



Et skjermbilde jeg hadde lagret fra tidligere:



Enda et skjermbilde:



Noen søker på 'norske mafian':



'Erik Ribsskog illuminati':

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter