Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 24. juli 2008

Mer om problemene da jeg jobbet på Arvato/Microsoft. (In Norwegian).

RE: Da jeg ble arrestert for å ødelegge et krigsmonument utenfor the Cunrard Building i Liverpool.

Skrevet av tba 24.07.2008 kl. 00:39

Jeg hadde lagt ut aktiviserings-programvaren ut Piratebay

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

0

anbefalinger

Bra!

RE: Da jeg ble arrestert for å ødelegge et krigsmonument utenfor the Cunrard Building i Liverpool.

Skrevet av cons 24.07.2008 kl. 02:10

Ja, det er ikke noe program, som aktiverings-kampanjen hos Arvato hadde.

Det er en webside, som brukes til å aktivere på, hvis jeg husker riktig.

Også har man et script da.

Det gikk sånn her, de siste månedene.

Velkommen til Microsoft, skal du aktivere Windows?

Er det første gangen du skal aktivere det programmet?

Hvor mange maskiner er det programmet installert på?

Har du et installasjons-id på skjermen?

Kan du lese opp de seks første tallene?

Har du en produkt-nøkkel?

Den pleier å stå på et klistremerke på kabinettet til pc-en, eller under pc-en hvis det er en laptop.

Kan du lese opp den første gruppen?

Har du noen tomme bokser på skjermen, hvor det står A, B, C, D, osv?

Der skal du skrive noen tall, de første tallene er.

Blabla.

Så å jobbe på Microsoft produktaktivering over telefon, det veldig en rutinejobb.

Så når det dukker opp kanskje hundre danske samtaler, eller mer med de norske og svenske, om dagen, så blir det slitsomt.

For man vil gjerne ikke, at danskene skal ringe å klage, for det var snakk om å flytte aktiveringa til Tyskland.

Så da prøvde jeg å svare de danske samtalene på 'dansk' da.

Og det var slitsomt å snakke sånn.

Men da forsto fler dansker hva jeg sa.

Men det ble slitsomt å sitte å prate 'dansk', hele dagen, med bare fem sekunder pause mellom samtalene.

Så jeg må nesten si at det var slavedrift å jobbe der.

Nå tok jeg med noen av spørsmålene vi spurte, bare som eksempler, men jeg tror ikke at jeg skal gå i detalj om aktiverings-reglene og prosedyrene.

Det ville vel vært litt vel useriøst.

Jeg har jo bare forsøkt å få tatt opp den saken her, gjennom rettsystemet og med politiet osv., i et og et halvt år.

Så jeg får vel være litt mer tålmodig, før jeg eventuellt forklarer hvordan rutinene og prosedyrene er osv., for å vise at jeg ikke bare har funnet opp dette.

Vi får se hvor forbanna jeg blir.

Men, det virker for meg, som at myndighetene, må det vel være, har motarbeidet dette, at jeg skal få kontroll, og få tatt opp denne saken, med slavedrift-tilstander og ulovlige ledelsesmetoder, hos Microsoft.

Politiet kallte meg 'Miss Erik Ribsskog', på et brev de skrev til meg, i forbindelse med at jeg kontaktet de, angånde dette, så hva som foregår hos politiet, det vet jeg ikke, men jeg kunne godt ha tenkt meg å tatt opp det gjennom rettsystemet også, hvis jeg får kontroll, altså får tilbake rettighetene mine, og får vite hva som har foregått.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle



Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter