Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 8. juli 2020

Jeg sendte en e-post til Posten

Erik Ribsskog

SV: Re: 16055838 Savnet pakke i postkassen LA823026983NO [ ref:_00D20BwOI._5002X2jXej1:ref ]

Erik Ribsskog 8. juli 2020 kl. 09:44
Til: EK Kristiansand kundeservice
Kopi: post , elh@forbrukertilsynet.no, Akademikerforbundet , "postmottak@sivilombudsmannen.no" , juridisk , polcustomercare@royalmail.com, "sande.vgs" , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, Faktura RB , "post@inkassoklagenemnda.no" , Politikk Høyre
Hei,

da jeg gikk blåruss-året, på Gjerdes handelsskole, (i Drammen), skoleåret 1988/89, så hadde vi en sos. øk.-lærer, som het Herbjørnsen.

Og han sa en gang: 'Løgn trenger mange ord'.

Jeg vet ikke om det var et ordtak han hadde funnet opp selv.

Men det utsagnet tenkte jeg på, når jeg leste mailen deres.

For noe sprøyt.

Jeg har samlet frimerker, på 70-tallet, så jeg har hatt en interesse, for postvesenet og denslags, siden den tid.

Og dette med: 'Pose på døren', har jeg aldri hørt om før.

For noe tull.

Jeg sender også alt av 'troll-post' tilbake.

Og da fotograferer dere forsendelsene, og sender meg fakturaer.

Så dette vet dere godt selv, (når og hvor dere fikk den aktuelle pakken tilbake).

Så dere får heller gjøre hjemmeleksa deres.

Og slutte å plage meg med masse sprøyt.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

tir. 23. jun. 2020 kl. 14:55 skrev EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>:
Hei

Sendingen med kollinummer LA823026983NO (pakke i postkassen) er ifølge sporingen utlevert i postkassen 22.05.2020 kl 0933.

Angående e-posten du viser til, datert 22. mai 2020 kl. 09:42 der du ble informert om at (sitat): "din sending (kollinummer LA823026983NO) fra Forlagsentralen ANS har blitt levert som pose på døren i dag kl. 09:33":

Postkassen er alltid førstevalg når postbudet skal levere "pakke i postkassen". For gjeldende sending har avsender bestilt "forenklet utlevering". Dette betyr at avsender har gitt tillatelse til at postbudet kan levere sendingen i en pose på inngangsdøren din dersom sendingen er for stor til å få plass i postkassen.

Hvis du ikke mottok sendingen 22.05.2020 verken i postkassen eller i en pose på døren så beklager vi dette. Ifølge sporing er sendingen ikke blitt sendt til ditt hentekontor, men hvis du har mottatt melding om sending som er kommet til Rema 1000 Signaturgården så kanskje det er denne pakken som er sendt til Rema for utlevering der (på grunn av at den var for stor for postkassen)?, men at pakken er glemt skannet ankommet postkontor. Vi beklager i så fall at pakken ikke ble skannet "ankommet postkontor" ved Rema.

Vi må også nevne at Posten i slutten av mai hadde en teknisk feil som medførte at enkelte kunder fikk varsling om at sendingen var levert som pose på døren selv om sendingen var lagt i postkassen.  Dersom sendingen ble lagt i postkassen (og ikke levert i "pose på døren" og nevnte melding ved en feil ble sendt deg, beklager vi dette.

Vi gjør oppmerksom på at Postens ansvar for en postsending opphører når den er levert til mottaker, i dette tilfellet i mottakers postkasse eller i "pose på døren". Dersom sendingen ble levert i postkassen eller i "pose på døren" og deretter stjålet/tatt av uvedkommende (?), så er dette utenfor Postens kontroll og ansvarsområde.

Vi gjør oppmerksom på at Posten ikke gir erstatning for "pakke i postkassen" dersom en slik sending ikke blir levert til mottaker. Avsender har valgt å sende innholdet som en brevsending (uregistrert sending) og følgelig godtatt de vilkår som følger det valgte produkt. Hvis du fremdeles ikke har mottatt pakken anbefaler vi deg å ta kontakt med avsender vedrørende saken (og eventuelt be om å få tilsendt ny vare).

Med vennlig hilsen
Jostein | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 22 03 00 00. Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no www.bring.no/www.mybring.no




---------------- Originalmelding -----------------
Fra: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]
Sendt: 12.06.2020 14:53
Til: kristiansand.kundeservice@posten.no
Kopi: post@finanstilsynet.noelh@forbrukertilsynet.nopost@akademikerforbundet.nopostmottak@sivilombudsmannen.nojuridisk@datatilsynet.nopolcustomercare@royalmail.comsande.vgs@vfk.noinger.lise.blyverket@forbrukerradet.nofirmapost@nkom.nofaktura.rb@posten.nopost@inkassoklagenemnda.nopolitikk@hoyre.no
Emne: Re: 16055838 Savnet pakke i postkassen LA823026983NO [ ]

Hei,

dette er ikke snakk om etterlysning av pakke.

Dette er klage på post-terror og e-post-terror.

Så om du kan sende om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog




man. 8. jun. 2020 kl. 10:02 skrev EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.nokristiansand.kundeservice@posten.no
>>:
Hei

Viser til etterlysningen av pakke i postkassen LA823026983NO

Pakken sendes i ordinær brevpoststrøm og leveres direkte i postkassen. Dersom pakken er for stor for postkassen vil den bli sendt til ditt hentested.

Hvis du fremdeles ikke har mottatt pakken anbefaler vi deg å ta kontakt med avsender for ny vare.


Med vennlig hilsen

Turid | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf. privat: 22 03 00 00. Tlf. bedrift: 04045

www.posten.no<http://www.posten.nowww.bring.no/www.mybring.no<http://www.bring.no/www.mybring.no>



eribsskog@gmail.comeribsskog@gmail.com>


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

PS 2.

Jeg har ikke fått noen pose, med noe 'troll-post', på døra.

Men det flyr negerunger rundt i hagen min, (fra noen usiviliserte naboer).

Så det er mulig at de har rappa det.

Jeg har også fått et brev, fra Rema, om at det ligger en pakke der, (også 'troll-post').

Så det er muligens det som menes, (med pose på døra).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <no_reply@posten.nono_reply@posten.no>no_reply@posten.nono_reply@posten.no>>>
Date: fre. 22. mai 2020 kl. 09:42
Subject: Din sending fra Forlagsentralen ANS har blitt levert
To: <ERIBSSKOG@gmail.comERIBSSKOG@gmail.com>ERIBSSKOG@gmail.comERIBSSKOG@gmail.com>>>


Din sending fra Forlagsentralen ANS har blitt levert som pose på døren i dag kl. 09:33.

Kollinr: LA823026983NO

Hilsen Posten

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.


________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
ref:_00D20BwOI._5002X2jXej1:ref

Bloggarkiv