Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 8. juli 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Stop waiting, use RFQ to get quotes quickly!
Erik Ribsskog 8. juli 2020 kl. 11:31
Til: juridisk
Kopi: alisourcepro@service.alibaba.com, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: alisourcepro@service.alibaba.com
Date: søn. 21. jun. 2020 kl. 23:58
Subject: Stop waiting, use RFQ to get quotes quickly!
To: eribsskog@gmail.com


Stop waiting, use RFQ to get quotes quickly!

Alibaba


Dear Erik     
It looks like you weren't able to find exactly what you were looking for on Alibaba.com. We understand that finding a specific product can be difficult from our extensive product listings, which is why Alibaba.com created the Request for Quotations (RFQ) service. With this service, there will be 30 suppliers interested in your requirements, you can get responses from multiple verified suppliers within 6 hours!
Looking For:

New arrival tie dye multi color o neck letter print short sleeve women fashion crop tops T-shirt
Gender:Women
Product Type:Blouses & Tops
Age Group:Adults
Clothing Length:Short
Collar:O-Neck
Pattern Type:Letter
Sleeve Length(cm):Short
Supply Type:In-Stock Items
Material:Polyester / Cotton
Fabric Type:Knitted
Sleeve Style:Regular
Top Type:Shirt / Blouse
Technics:Printed
Feature:Breathable
Feature:Sustainable
Feature:Plus Size
Season:Summer
Place of Origin:CN;FUJ
Style:Casual
Decoration:printing
Available Quantity:1000
Brand Name:DEAZZOY
Product Name:Women Casual Blouse Designs
Color:SHOWEN
Size:S-2XL
Design:Custom Designs
Keywords:Clothing Woman
Type:Casual Wear
MOQ:2Piece
Shipping:Air
Payment:Paypal
Fabric:Knitted Fabric

Edit


Email Setting | Customer Services |
Help Center | My Alibaba

You received this email because you are registered on Alibaba.com with eribsskog@gmail.com.

Unsubscribe
退訂此类郵件

Read our  Privacy Policy  and  Terms of Use
Alibaba.com Hong Kong Limited.

26/F Tower One, Times Square, 1 Matheson Street, Causeway Bay, Hong Kong.

Tel: (+852) 2215-5100


阿里巴巴香港有限公司

香港銅鑼灣勿地臣街1號時代廣場1座26樓

電話:(+852) 2215-5100

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter